اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

عباس‌آباد در 3 ماه آینده از اشرار و قاچاقچی پاک شود

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: عباس‌آباد نکا در سه ماه آینده باید از اشرار و قاچاقچی پاک شود.

عباس‌آباد در 3 ماه آینده از اشرار و قاچاقچی پاک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مسعود جعفری‌نسب امشب در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در نکا اظهار داشت: در 45 روز گذشته مقرر شد طرح فرهنگی، انتظامی، امنیتی و اجتماعی در محله عباس‌آباد نکا مورد انجام شود که با طرح عملیاتی این مهم انجام شد.

وی افزود: به دلیل آلودگی بالای منطقه عباس‌آباد نکا از نیروهای فراوانی برای مهار این آلودگی و انجام طرح پاک‌سازی استفاده کردیم و اکنون امنیت در محله حاکم است.

جعفری‌نسب با اشاره به نامگذاری عباس‌آباد نکا به شهرک مهرگان خاطر نشان کرد: این محله اکنون دارای مردم خوب، آبرومند، سالم و پاکی است که نیازمند حمایت مسئولان هستند.

وی گفت: تنها مشکل مردم منطقه عباس‌آباد فقر آنان است و گرنه آنان هم افرادی مسلمان هستند که نیازمند توجه مسئولان در زمینه‌های مختلف هستند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان داشت: برای ساماندهی وضعیت عباس‌آباد نکا بررسی دقیق و طرح مطالعاتی مناسبی تهیه شده و بر این اساس نسبت به مخاطرات و مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد اشراف کامل داریم.

جعفری‌نسب یادآور شد: اکنون محله در اختیار نیروهای انتظامی و نظامی است و ظرف چند ماه آینده از وجود باقیمانده قاچاقچیان و افراد مخل امنیت اجتماعی و اخلاقی پاک‌سازی کامل می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این جلسه تشکیل شد تا مشکل عباس‌آباد نکا به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود و همه منابع مالی لازم برای رفع مشکل این منطقه کاملا دیده شد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت افراد صالح و سالم منطقه برای رفع مشکل عباس‌آباد نکا شد و ابراز داشت: خوشبختانه افرادی را به عنوان پلیس افتخاری بکارگیری کردیم تا کمک کار ما در این محله برای شناسایی آسیب‌های مختلف باشند.

فرماندار نکا نیز بیان داشت: ایجاد خانه عالم، استقرار مرکز بهداشت، پارک بازی، احداث ورزشگاه و اجرای عملیات عمرانی و احداث مدرسه مناسب از جمله اقداماتی است که در دست اجرا است.

علی رجبی ادامه داد: برای این منظور 350 میلیون تومان بودجه از ستاد مواد مخدر استان در اختیار فرمانداری قرار داده شده است که با استفاده از این بودجه بیش از سه هزار متر مربع زمین برای احداث این موارد خریداری شده است.

وی در پایان اضافه کرد: بهسازی رودخانه موجود در عباس‌آباد نکا، تعریض خیابان‌ها و کوچه‌ها، ساماندهی فاضلاب و نیز جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر را از نیازهای اساسی منطقه عباس‌آباد نکا است که با فوریت انجام می‌شود.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول