اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط متخصصان داخلی در اهواز

یک فروند هواپیمای فوکر 100 پس از انجام تعمیرات به ناوگان هوایی کشور پیوست

معاون مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت: یک فروند هواپیمای فوکر 100 پس از انجام تعمیرات کامل توسط متخصصان داخلی شرکت هواپیمایی نفت در اهواز به ناوگان هوایی کشور پیوست.

یک فروند هواپیمای فوکر 100 پس از انجام تعمیرات به ناوگان هوایی کشور پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سعید جابریان در نشست خبری که عصر امروز در محل هواپیمایی نفت برگزار شد اظهار کرد: یک فروند هواپیمای فوکر 100 پس از تعمیرات در شرکت هواپیمایی نفت به ناوگان هوایی کشور پیوست.

وی بیان کرد: شروع کار تعمیر این هواپیما از 8 اردیبهشت ماه شروع و در روز 17 مهرماه به پایان رسید و به ناوگان هوایی پیوست.

معاون مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی نفت ایران با بیان اینکه دومین هواپیما فوکر بوده که نوسط نیروهای بومی در خوزستان تعمیر می‌شود افزود: 21 هزار و 870 نفر ساعت روی این هواپیما کار شده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت هواپیمایی نفت 4 فروند هواپیمای فوکر 100، یک فروند هواپیمای فوکر 50 و یک فروند هواپیمای توئین آتار دارد.

جابریان ادامه داد: در حال حاضر چکاو کامل روی هواپیمای فوکر 100 انجام شده است که مورد تایید سازمان هواپیمایی کشور است و 20 مهرماه مجوز نهایی آن صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هواپیما فوکر 100 حدود 4 سال در خدمت شرکت هواپیمایی نفت است افزود: هزینه دستمزد کارکنان جهت تعمیر این هواپیما 2 میلیارد تومان بوده که به آن‌ها پرداخت شده است.

معاون مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی نفت ایران با اشاره به اینکه مرکز شرکت هواپیمایی نفت در اهواز بوده و تنها شرکت بومی در استان به شمار می‌رود تصریح کرد: هم اکنون یک فروند هواپیما فوکر 50 که از شرکت هواپیمایی آریا خریداری شده است در حال تعمیرات اساسی است.

وی گفت: طبق برنامه قبلی بنا بر این بود که 14 مرداد ماه کار تعمیر هواپیما به پایان برسد اما به علت طولانی شدن زمان تامین قطعات مورد نیاز که عمدتا خارجی بودند زمان فرآیند کار قدری طول کشید.

جابریان با بیان اینکه سال گذشته کار تعمیر اولین هواپیما انجام شد افزود: این هواپیما با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد و از همه جهات استانداردهای لازم را کسب کرده است.

انتهای پیام/72015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول