اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیم امداد و نجات هلال احمر همدان صورت گرفت

انجام مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه‌دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان نجات فرضی مصدومین هواپیمای سانحه‌دیده را تمرین کردند.

انجام مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه‌دیده

حسین اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه‌دیده اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای عضو کارگروه امداد و نجات با حضور در فرودگاه همدان، به تمرین و نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه‌دیده پرداختند.

وی با اشاره به تکرار سالیانه این مانور گفت: در این مانور هواپیمای فرضی با 45 سرنشین هنگام بلند شدن از فرودگاه دچار سانحه شد و در زمان مشخص، ادارات عضو کارگروه بسته به شرح وظایف خود، در محل حضور پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: آنها با اطفای حریق و تأمین امنیت مربوط به تریاژبندی اقدام به انتقال مصدومین فرضی از محل حادثه کردند.

وی این مانور را موفق اعلام کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم توسط فرمانده عملیات انجام شده بود و هر دستگاه با هماهنگی این فرمانده وارد عمل می‌شد و زیرنظر ارزیاب‌ها و ناظران به ترتیب فرآیند کمک‌رسانی خود را انجام می‌دادند و درستی و نادرستی عملکرد آنها توسط ناظرین ثبت می‌شد تا در بررسی‌های بعد از مانور اصلاح و تمرین شود.

اشرفی با بیان اینکه انجام مانورها و آماده‌سازی نیروهای عملیاتی و تمرین‌های مکرر ما را در زمان بحران موفق خواهد کرد، یادآور شد: ما هر سال چندین مرتبه مانور زلزله و سیل انجام داده‌ایم که نتیجه آنها رضایت‌بخش بوده است.

وی گفت: این مانور با حضور نیروهای اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی انجام شد و نیروی انتظامی و نیروهای مراقبت پرواز و حفاظتی نیز امنیت اوضاع ترافیکی، حفظ اسناد و مدارک و کنترل افراد مشکوک را عهده‌دار بودند.

انتهای پیام/89024/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول