اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سالروز سفر رهبری ‌به خراسان شمالی در تقویم ثبت شود‌

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: سالروز سفر رهبری به استان به عنوان یک رویداد مهم بوده که جا دارد در تقویم خراسان شمالی ثبت شود.

سالروز سفر رهبری ‌به خراسان شمالی در تقویم ثبت شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی بیان داشت: سفر رهبری یک خاطره ماندگار و یوم الله است که برگزاری آیین نکوداشت این ایام ضرورت دارد.

مسئول هماهنگی ستاد نکوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این مناسبت نشست‌های مختلفی تاکنون برگزار شده و قرار شده است تا در هفته بصیرت و برکت که این رویداد مهم رقم می‌خورد، هر چه باشکوه‌تر گرامی داشته شود.

وی افزود: طی چند روز سفر رهبری به خراسان شمالی برکات فراوانی نصیب مردم این استان شده و اقدامات زیادی در قالب پروژه‌های سفر برای توسعه خراسان شمالی تحقق یافت.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه جا دارد تا به خاطر این سفر رهبری در سال گذشته به خراسان شمالی سجده شکر به جای آوریم، بیان داشت: ستاد نکوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان پیرو تاکیدات امام جمعه بجنورد با محوریت سپاه تشکیل شد.

* پیش‌بینی 31 عنوان برنامه محوری در سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی

مسئول هماهنگی ستاد نکوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی همچنین از پیش‌بینی 31 عنوان برنامه محوری در سالروز سفر معظم له به این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: افزون بر این صدها برنامه پنهان در مساجد، ادارات و محل‌های تجمع مؤمنین به همین مناسبت برگزار می‌شود.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه باید با زبان‌های مختلف این رویداد بزرگ تبیین شود، افزود: رسانه‌ها با قلم خود به عظمت این سفر و تبیین آن به مردم بپردازند.

وی محوری‌ترین برنامه سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی را استقبال نمادین از رهبری در صبح 19 مهر از فرودگاه تا مصلی امام خمینی (ره) که عمده برنامه‌ها در این محل برگزار شده، عنوان کرد.

مسئول هماهنگی ستاد نکوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی برپایی نمایشگاه‌های مختلف به مناسبت سفر رهبری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، همایش روحانیون و طلاب را از جمله برنامه‌های نکوداشت سالروز سفر رهبری به استان برشمرد.

* خراسان شمالی در شاخص‌های امنیتی وضعیت بسیار خوبی را دارد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم با برشمردن هفته نیروی انتظامی شاخص‌های امنیتی در این استان را بسیار خوب عنوان کرد.

صفوه‌الله امام‌وردی محمدی تصریح کرد: وجود امنیت در خراسان شمالی و استان‌های کشور در حالی است که در کشورهای همسایه چون عراق، سوریه، لیبی و غیره با وضعیت ناامنی مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، گفت: باید این نعمت بزرگ را قدر دانسته و از آن حراست کنیم.

محمدی با اشاره به 74 هزار تماس مردم استان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اظهار کرد: این حاکی از اعتماد مردم به پلیس است.

وی همچنین با اشاره به کاهش 30 درصدی تلفات سر صحنه تصادف، بر افزایش فرهنگ ترافیکی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول