اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار بجنورد:

بجنورد برای برگزاری آیین نکوداشت سالگرد سفر رهبری آماده است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد گفت: بجنورد برای برگزاری آیین نکوداشت سالگرد سفر رهبری در 19 مهر آماده است.

بجنورد برای برگزاری آیین نکوداشت سالگرد سفر رهبری آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم اکبری عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در آستانه سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی قرار داشته و آرام آرام به سالروز این روز تاریخی نزدیک می‌شویم تا استان به شمیم ولایت عطرآگین می‌شود.

وی افزود: استقبال تاریخی مردم شهرستان بجنورد از رهبر انقلاب اسلامی در یک مقطع حساس با عشق و شور خاصی رقم خورد و مردم با عشق به ولایت همچون پروانه خودروی حامل رهبری را احاطه کردند.

اکبری تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای خود با مردم این استان از مردم این خطه به عنوان مردمانی شجاع، دین‌دار و مرزبان یاد کرده و تلاش و توسعه این استان را در گرو تلاش و کوشش مسئولان برشمردند.

وی توجه به اولویت‌های سفر رهبری از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت در این استان را برشمرد و گفت: علاوه بر این رهبری در جمع مسئولان و مردم نکات مهمی را در حوزه‌های مختلف مطرح کرده که باید بند به بند آن مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد تاکید کرد: همه دلسوزان باید برای رفع مشکلات مردم و استان منویات رهبری را به کار بندند و مشکلات مردم را که حافظان دین و انقلاب بوده را برطرف سازند.

وی این مهم را باعث افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و گفت: سفر رهبری به استان باعث برکات مادی فراوانی نیز در قالب مصوبات داشت که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی رقم خورد.

* تخصیص 580 میلیارد ریال برای اجرای مصوبات سفر رهبری در بجنورد

اکبری با اشاره به اینکه برای نخستین سال اجرای مصوبات سفر رهبری به بجنورد 580 میلیارد ریال تخصیص یافت، گفت: خوشبختانه با تلاش دستگاه‌ها این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های مختلف جذب شد.

وی اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت سالگرد سفر رهبری به استان را برشمرد و افزود: گلباران مسیر فرودگاه تا مصلی، حضور سخنرانان کشوری، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، فضا سازی شهر به یمن سالگرد سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی 19 مهر سال گذشته به مدت هشت روز مهمان مردم خراسان شمالی بودند.

* ایجاد بیش از 1700 شغل در بجنورد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بجنورد همچنین از ایجاد یک هزار و 777 شغل در این شهرستان طی نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت:‌ سهم اشتغال امسال بجنورد سه هزار و 399 شغل بوده که طی نیمه نخست امسال 52 درصد از تکلیف اشتغالزایی تحقق یافته است.

وی میزان اشتغالزایی در بخش مسکن را هم برای امسال سه هزار و 190 شغل برشمرد و افزود: در این راستا 2 هزار و 469 شغل در بخش مسکن شهرستان بجنورد ایجاد که 77 درصد تعهد شهرستان، تحقق یافته است.

*پلیس و مردم در کنار یکدیگر هستند

فرمانده انتظامی بجنورد هم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت‌: امروز پلیس و مردم در کنار یکدیگر بوده که برکات زیادی را در حوزه امنیت به دنبال داشته است.

محمدحسن مرادی با تاکید بر اینکه پلیس پیشتاز حفظ و کرامت انسانی است، اظهار کرد: پلیس تلاش دارد تا با مشارکت مردم تامین امنیت در جامعه و مبارزه با ناهنجاری‌ها را پیش ببرد.

وی همچنین تامین امنیت بیش از پیش در جامعه را نیازمند مشارکت تمامی دلسوزان، نخبگان و علما برشمرد.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول