اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:

تولید روزانه ذوب‌آهن اصفهان از مرز 8000 تن گذشت

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت: تولید روزانه شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از مرز هشت هزار تن گذشت.

تولید روزانه ذوب‌آهن اصفهان از مرز 8000 تن گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، سعد محمدی به اتفاق چند تن از مدیران شرکت در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان، شرایط فعلی  کارخانه و همچنین باشگاه را تشریح کرد. 

در این دیدار آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: باید از مخارج اضافه کاسته و فرهنگ ورزش ترویج شود، در حال حاضر  ورزش مسئله بسیار مهمی در دنیا محسوب می‌شود، در این زمینه میهن عزیزمان نیز دستاوردهای مهمی را کسب کرده است.

وی گفت: ورزش سلامت و توانایی جسمانی را به همراه دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. 

سعد محمدی در ابتدای این دیدار گفت: ذوب‌آهن نسبت به ابتدای سال شرایط بهتری دارد و در حال حاضر، تولید روزانه سه کوره از مرز هشت هزار تن فراتر رفته است، همچنین باتری شماره یک تا بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی بازنشستگان افزود: ذوب‌آهن به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل کرده و پنجاه میلیارد تومان نیز جهت درمان رایگان بازنشستگان اختصاص داده است.

محمدی به برقراری آرامش در شرکت اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون با همدلی، همت و تلاش کارکنان سخت‌کوش، ذوب‌آهن بدهی مالیاتی خود را تقریباً با وزارت دارایی تسویه کرده است و شرایط معیشتی کارکنان نیز نسبت به قبل بهتر شده و امید است با همدلی و تلاش بیشتر کارکنان و حمایت مسئولین، با افزایش تولید، شرایط مناسب‌تری حاصل شود. 

در ادامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، با اشاره به پنج دهه فعالیت باشگاه گفت: طی این سال‌ها ذوب‌آهن دین خود را به ورزش کشور ادا کرده، اما متأسفانه با چالش‌ها و اتفاقاتی مواجه شد که تنگناها کم‌کم در حال مرتفع شدن است.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن طی سال‌ها حضور در عرصه ورزش کشور به زیرساخت‌ها، ورزش همگانی و مردم خدمات بسیاری ارائه کرده و در بحث تربیت تیم‌های ملی، ذوب‌آهن طلایه‌دار تربیت ورزشکاران ولایت‌مداری بوده که مقتدای آن‌ها حضرت علی (ع) است.

آذری در پایان با تشکر از مدیرعامل شرکت و سایر همکاران گفت: سه نفر از بازیکنان تیم ملی والیبال که اخیراً مقام قهرمانی آسیا را کسب کردند دست‌پرورده ذوب‌آهن هستند که این امر به عنوان افتخاری درخشان در کارنامه ورزش ذوب‌آهن ماندگار شد.

انتهای پیام/2301/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول