اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری مراسم پیوند آسمانی 68 زوج در بوشهر

پیوند آسمانی 68 زوج بوشهری با حضور استاندار بوشهر و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر منعقد شد.

برگزاری مراسم پیوند آسمانی 68 زوج در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  استاندار بوشهر ظهر امروز در مراسم جشن پیوند آسمانی با تبریک بوشهر با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک پیوند زناشویی زوج‌های جوان به تشریح زندگی موفق اشاره کرد و گفت: زندگی که با هدف الهی باشد الهی است که باید زوجین با همین هدف زندگی خود را آغاز کنند.

فریدون حسنوند نقش بانوان در زندگی موفق را مهم دانست و گفت: بانوان موفق با تمام وجود خود را فدای زندگی می‌کنند و با عشق به فرزندان و همسران وفاداری خود را به زندگی نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردان هم‌ که به‌عنوان جهادگران زندگی قلمداد می‌شوند باید برای سربلندی زندگی تلاش بی‌وقفه خود را برای تداوم موفقیت زندگی نشان دهند.

استاندار بوشهر در این مراسم به هر یک از زوج‌های جوان یک میلیون تومان هدیه نقدی پرداخت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم هدف از اجرای جشن پیوند آسمانی را تسهیل و ساده کردن مراسم ازدواج و تشویق جوانان برای ازدواج آسان بیان کرد.

رضا جمشیدی با بیان اینکه این جشن با حضور زوج‌های جوان، خانواده‌های آنان و مسئولان برگزار شده است، تصریح کرد: راه‌های گسترش ازدواج آسان باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امسال برای پنجمین سال پیا‌پی مراسم جشن پیوند آسمانی در بوشهر برگزار می‌شود که در این مراسم 68 زوج جوان شرکت دارند.

در مراسم پیوند 68 زوج جوان بوشهری، از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف ضمن تامین کمک هزینه 22 زوج برای سفر به مشهد مقدس، هدایای نقدی دیگر به آنان پرداخت شد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول