اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرزهای آذربایجان‌شرقی در شرایط کامل امن هستند

آذربایجان‌شرقی 271 کیلومتر مرز آبی دارد/بیشترین مرز آبی‌ها

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان 271 کیلومتر مرز وجود دارد، گفت: یکی از امن‌ترین مرزهای کشور، مرزهای استان است.

آذربایجان‌شرقی 271 کیلومتر مرز آبی دارد/بیشترین مرز آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمجتبی موسوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سایه تعامل و همکاری همه جانبه مردم و سازمانها، مرزهای آذربایجان شرقی از امنیت برخوردار است.

وی افزود: خدمت در تمام سنگرها و عرصه‌های مختلف چه در شهر و چه در مرز اگر به منظور ارائه خدمات و خدمتگزاری به مردم باشد ثواب و پاداش خود را خواهد داشت.

موسوی اضافه کرد: در استان آذربایجان‌شرقی 271 کیلومتر مرز وجود دارد که بیشتر این مرزها آبی بوده و در حال حاضر استان آذربایجان‌شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور از لحاظ مرزبانی است که این امر در سایه تعامل و همکاری مردم متدین، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف حاصل شده که به حمدالله تمام مرزهای استان آذربایجان‌شرقی از امنیت کامل برخوردار است.

وی در ادامه استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور مرزبانی از مرزهای کشورمان را از رویکردهای جدید فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان شرقی قلمداد کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌‌شرقی به اهمیت و ارزش امنیت اشاره کرد و گفت: نمی‌توان در آسایش و رفاه زندگی کرد و این آسایش و رفاه را مدیون امنیت در کشور ندانست و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در سایه تامین امنیت برقرار شده، امکانپذیر شده است.

انتهای پیام/60002/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول