اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرمانداری شهرستان بستک

دوره آموزش خبرنگاری در بستک برگزار شد

به همت فرمانداری شهرستان بستک یک دوره آموزشی خبرنگاری در این شهرستان برگزار شد.

دوره آموزش خبرنگاری در بستک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: خبرنگاران ارکان اصلی تغییر و تحولات جامعه هستند، آنها با تعهدی که در قبال جامعه دارند با شجاعت و سخت‌کوشی، حقایق جامعه را به تصویر کشیده و ناهنجاری‌ها را در مقابل وجدان جامعه قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری تأکید کرد: کسانی که در این عرصه وارد می شوند در کنار تعهد به این حرفه، باید اطلاعات خود را دائما" به‎روز کرده تا بتوانند خدمتی مناسب به جامعه ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: بی‌شک مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نیز به عنوان بازوان پرتوان هر مجموعه، باید آموزش‌های لازم را گذرانده و برای ارتقای دستگاه خود و نیز در راستای ایجاد تعامل مناسب‌تر با رسانه‌ها باید با دانش خبرنویسی آشنایی کامل داشته باشند.

مشتاق زاده گفت: ‌اصول خبرنویسی، مراحل تنظیم خبر، ‌انواع خبر از نظر محتوا، ‌ارکان خبر و ارزش‌های خبری و مراحل تنظیم گزارش، تعاریف و اصطلاحات کاربرد گزارش، انواع گزارش از دیدگاه کاربرد، انواع گزارش از نظر محتوا، شکل‌های مختلف گزارش، ارکان گزارش از جمله مطالبی بود که در این دوره آموزشی ارائه شد.

وی هدف از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی را، ارتقای سطح آگاهی خبرنگاران و کارشناسان روابط عمومی در عرصه خبر و گزارش‌نویسی بیان کرد و افزود: انتظار می‌رود بعد از طی این دوره کیفیت اخبار منتشره از سوی خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: تداوم دوره‎های آموزش خبرنگاری برای ارتقای دانش فعالان این عرصه یک نیاز اساسی است که همواره مورد توجه قرار دارد.

مشتاق زاده با بیان اینکه دوره‎های آموزش خبرنگاری در طول سال ادامه خواهد داشت، افزود: تلاش ما این است که این کلاس‎ها به صورت مرتب و دائمی برگزار شود.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول