اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد

برگزاری دومین مراسم شبیه سازی واقعه غدیر در شادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان از برگزاری دومین مراسم شبیه سازی واقعه غدیر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دومین مراسم شبیه سازی واقعه غدیر در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، لطف‌الله دورقی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور اکثریت اعضا و با محوریت برنامه‌های عید قربان و غدیر در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شادگان برگزار شد طی سخنانی با تبریک ماه ذی‌الحجه به مناسبت‌های این ماه اشاره کرد و افزود: ناحیه مقاومت بسیج در نظر دارد برنامه‌هایی در خصوص این مناسبت‌های مهم دینی اجرا کند.

وی با اشاره به برگزاری سال گذشته شبیه سازی واقعه غدیر برای اولین بار افزود: اجرای این برنامه علاوه بر بازتاب‌های ارزنده، نقش بسیار مهمی در تبیین هر چه بهتر مفهوم غدیر به همراه دارد و آنچه به صورت نمایشی بر روی صحنه شبیه سازی می‌آید بیشترین تمرکز مخاطبان را به سوی خود جلب می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: اجرای برنامه شبیه سازی برای دومین سال از مهمترین برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج است که سعی خواهیم کرد با استفاده از تجربه سال گذشته واصلاح نواقص قبلی برنامه خوبی با کمک مردم و مسئولان شهرستان برگزار شود.

وی از تشکیل ستاد باسازی واقعه غدیر و بیش از شش کمیته تخصصی برای پیشبرد امور اجرایی شبیه سازی واقعه غدیر خبر داد و گفت: در این کمیته‌های تخصصی سعی خواهیم کرد نواقص برنامه سال گذشته را برطرف و به برگزاری شکوهمند این واقعه کمک کنیم.

دورقی خاطرنشان کرد: برخلاف سال گذشته که شبیه سازی تنها از حرکت از مکه شروع شده بود، امسال اجرای این برنامه از مراسم حجه الوداع آغاز و تا انجام مراسم خاص بیعت با امیرالمومنین ادامه می‌یابد.

وی پیش بینی کرد این برنامه با استقبال و حضور بیش از ده‌ها هزار نفر از شهروندان شادگانی برگزار شود. 

فرمانده مقاومت بسیج شادگان همچنین عنوان کرد: با اجرای صحیح این برنامه می‌توانیم این فرهنگ را به شهرهای اطراف منتقل کنیم تا به گسترش فرهنگ معارف اهل بیت(ع) و ولایت شناسی نسل جوان و عامه مردم کمک کنیم.

وی در پایان خواستار حمایت نهادهای دولتی ومردمی برای اجرای هر چه بهتر این برنامه شد.

انتهای پیام/72001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول