اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشن ورودی‌های جدید دانشکده علوم پزشکی خلخال برگزار شد

با حضور دانشجویان و مسئولین شهرستان جشن ورودی‌های جدید دانشکده علوم پزشکی خلخال برگزار شد.

جشن ورودی‌های جدید دانشکده علوم پزشکی خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز جشن ورودی‌های جدید دانشکده علوم پزشکی خلخال با حضور امام جمعه شهرستان خلخال، جمعی از مسئولان شهرستانی و رؤسای مراکز آموزش عالی خلخال در محل سالن شهید عمران پستی دانشگاه پیام نور واحد خلخال برگزار شد.

شهرستان خلخال دومین شهرستان در استان است که پس از اردبیل دانشکده علوم پزشکی در آن دایر شده است.

 

این جشن آغاز سال تحصیلی که با شور و شوق و اشتیاق فراوان و با حضور 400 نفر از دانشجویان بومی و غیر بومی ورودی سالهای 91 و 92 برگزار شد به گرمی از سوی دانشجویان مورد استقبال قرار گرفت.

در این ویژه برنامه امام جمعه خلخال توان علمی دانشمندان و دانشجویان ایران اسلامی را ستود و گفت: اکنون فرصت مناسبی است که دانشجویان با به کارگیری توان جوانی و تجربه اساتید حاضر در عرصه علم و دانش با جدیت در سنگرهای علم و آموزش تلاش کنند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری افزود: دشمن از توان علمی دانشجویان ایران اسلامی در هراس است و همین هراس آنها را واداشته که با ترفندهای مختلف هویت را از جوانان و دانشجویان بگیرند.

وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی خلخال تصریح کرد: دانشجویان سعی کنند همراه با معنویات در عرصه علم‌آموزی نهایت تلاش را بکنند زیرا جامعه ما در آینده نیاز به چنین نیروی جوان، کارآمد و تحصیل کرده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، دکتر صالح صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز با اشاره به وجود 282 دانشجو از سال گذشته و 90 دانشجوی ورودی جدید در رشته‌های مختلف علوم پزشکی در شهرستان خلخال خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم کمبودها در زمینه خوابگاه، مشکلات ورزش و سالن‌های ورزشی و تغذیه مناسب حل شود.

در حاشیه این مراسم سوگندنامه دانشجویی توسط یکی از دانشجویان علوم پزشکی شهرستان خلخال قرائت و دانشجویان با قرائت همگانی آن را تأیید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از 10 نفر از دانشجویان برتر و ممتاز با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

پخش کلیپ مشاغل در مورد رشته‌های مامایی، بهداشت محیط، زنان و زایمان و اجرای موسیقی آذری و سنتی از سایر قسمت‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/62008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول