اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی مطرح کرد

نقش‌آفرینی برجسته نیروی انتظامی در استقرار امنیت

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش‌آفرینی برجسته نیروی انتظامی در استقرار امنیت بی‌بدیل و ستودنی است.

نقش‌آفرینی برجسته نیروی انتظامی در استقرار امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با تبریک این هفته به سبزپوشان و سفیران نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی نقش موثر و بسزایی در تامین امنیت و آسایش جامعه دارد.

وی با تاکید بر این‌که نظام جمهوری اسلامی می‌خواهد نظامی مستقل و بر پایه اراده مردم باشد و می‌خواهد نظام سیاسی و اقتصادی را فراهم کند، گفت: هیچ امری در جامعه محقق نمی‌شود مگر در سایه امنیت و آسایش.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این‌که عوامل موثری در تامین امنیت دخالت دارند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از عوامل موثر در تامین امنیت جامعه بوده که باید گفت تنها نیروی انتظامی در امنیت جامعه نقش نداشته بلکه دیگر دستگاه‌ها و نهادها در تامین امنیت نقش دارند.

وی با برجسته خواندن نقش نیروی انتظامی در تامین و استقرار امنیت در جامعه عنوان کرد: شعار هفته نیروی انتظامی از مولفه‌های مهم در پیشبرد اهداف برنامه‌های این واحد انتظامی بوده که باید به نحو احسن اجرا شوند.

آیت‌الله ملک‌حسینی مردم‌داری با نگاه مثبت و دلسوزی را از اصول اساسی در هر کاری عنوان کرد و نقش آن در برنامه‌های نیروی انتظامی را مهم خواند و گفت: مردم‌داری مفهوم وسیعی دارد؛ مردم‌داری می‌تواند در قالب نگاه مهربان، لبخند و در آغوش قرار دادن باشد و هم می‌تواند عصبانیت، سیلی‌زدن و خشونت نیز باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی دیگر شعارهای نیروی انتظامی را قانون‌مداری و روزآمدی عنوان کرد و گفت: امیدواریم نیروی انتظامی نقش جدی خود در تامین امنیت، مبارزه با فساد و بزهکاری و ... را به نحو احسن انجام دهد و به آنچه دستورالعمل‌ها لحاظ کرده عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت نامناسب و پر از گناه برخی تالارها و سالن‌های عروسی اشاره کرد و گفت: باید نظارت جدی‌تری بر تالارها صورت گیرد و آن را به زمان خاصی موکول نکنیم و همه افراد جامعه را فرزندان و خانواده خود بدانیم و مانع از گناه آن‌ها شویم.

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: هر دستگاه باید بر حسب وظیفه و در حیطه کاری خود وارد شود تا کمتر شاهد فساد باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری امنیت ملی در جامعه را تابع عوامل مهمی خواند و گفت: امنیت شهرها، راه‌ها، بازار و خانواده‌ها جزء مهمترین مولفه‌های امنیت ملی بوده که از وظایف مهم نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/82011/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول