اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جمع‌آوری 60 متکدی در خورموج

در 24 ساعت گذشته تعداد 60 نفر از اتباع خارجی و غیرمجاز جمع‌آوری شدند.

جمع‌آوری 60 متکدی در خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، وجود متکدیان از کشورهای همسایه در سال‌های اخیر متاسفانه همواره به‌ویژه در مهرماه یکی از معضلات شهری در شهرهای خورموج، کاکی و بادوله از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر به شمار می‌روند.

متکدیان خارجی در سال‌های اخیر با توجه به حس نوع‎دوستی مردم نه تنها در شهرستان دشتی بلکه در جای، جای استان بوشهر به صورت زنجیره‌ای به گدایی می‌پردازند که این امر موجب بروز امراض گوناگونی در مردم استان بوشهر شده است.

این متکدیان که بعضاً سارق، موادفروش، منکراتی و حتی در بحث امنیتی معضلی شده‌اند با تلاش نیروی انتظامی جمع‎آوری می‌شوند که جا دارد ضمن تقدیر از نیروی انتظامی تدابیری اندیشیده شود تا قبل از ورود به کشور، از ورود آنها جلوگیری شود.

حضور این متکدیان به طور معمول از اول مهرماه با خنک شدن هوای استان بوشهر به این استان شروع می‌شود که از کودک گرفته تا بزرگسال و افراد معلولی که افراد کمی هم نیستند را در شهر شاهدیم؛ امری که چهره بدی را هم به شهر می‌بخشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد 60 نفر از اتباع خارجی و غیرمجاز جمع‎آوری شدند.

رهام رضایی افزود: متاسفانه این افراد موجب بروز امراضی در بین مردم خواهند شد که امروز با تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی دشتی جمع‎آوری و برای اخراج از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی بوشهر شدند.

رضایی یادآور شد: وجود متکدیان چهره شهر را هم زشت کرده‌ و هم امنیت روانی خانواده‌ها به ویژه کودکان را به مخاطره انداخته‌ است.

انتهای پیام/66001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول