اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

کمبود دارو در بازار کاملا محسوس است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودهای دارویی در بازار محسوس بوده و اقشار مختلف مردم با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند.

کمبود دارو در بازار کاملا محسوس است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بیماران به ویژه افراد مبتلا به ناراحتی‌های جسمی صعب‌العلاج با مشکل عدم دسترسی با دارو روبه‌رو هستند که این معضل را باید هرچه سریع‌تر رفع کرد تا بیش از این بر آنها فشار وارد نشود.

وی عامل بروز این قبیل کمبودها را در تحریم‌های دشمنان نهفته دانست و افزود: مخالفان و غرض‌ورزان با اعمال این قبیل فشارها بر مردم ایران اسلامی، اسباب نفرت از سیاست‌های ددمنشانه خود را فراهم می‌کنند، ولی ما این بحران را با سربلندی پشت‌سر‌ می‌گذاریم.

فتاحی با اظهار تاسف از اینکه بیماران صعب‌العلاج به دلیل نایاب شدن دارو و گران شدن آن در تنگنا قرار گرفته‌اند، ادامه داد: نه‌تنها بیماران بلکه یکایک اعضای خانواده آنها این فشار و ناراحتی را متحمل می‌شوند، ولی همواره در مقابل ناملایمات ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ما تاکنون از تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نفع خود استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: این قبیل فشارهای وارده از سوی دشمن به تقویت روحیه خودباوری و اتکای به نفس جوانان منجر شده است.

وی با اظهار به اینکه بسیاری از اقلام تحریم شده از سوی دشمن را در داخل تولید و عرضه می‌کنیم، بیان داشت: با این قبیل فشارها از مواضع خود در دفاع از حقوق هسته‌ای کشور کوتاه نمی‌آییم و هر گونه تغییر در خط مشی و سیاست‌گذاری‌ها فقط با نظر رهبری تغییر و تعدیل می‌یابد.

انتهای پیام/61002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول