اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خبر داد

نصب نخستین چراغ عابر پیاده در گرگان

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: نخستین چراغ عابر پیاده در شهر گرگان به زودی نصب می‌شود.

نصب نخستین چراغ عابر پیاده در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی بکائیان عصر امروز در جمع کارکنان شهرداری گرگان اظهار داشت: نخستین چراغ عابر پیاده در خیابان پاسداران، تقاطع خیابان شهید فلاحی، مقابل پارک شهر گرگان شهر گرگان به زودی نصب می‌شود.

بکائیان افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان با حمایت از این طرح تقبل کرده است با قراردادن دو نیروی پلیس در این نقطه به منظور رعایت مقررات، عبور و مرور رانندگان و عابرین پیاده را در این مکان کنترل و نظارت داشته باشد.

وی تصریح کرد: این اتفاق در پی نشست مشترک بین شهردار، رئیس پلیس و مدیریت ترافیک شهرداری گرگان حاصل شد.

چراغ راهنمایی به صورت مرکز فرماندهی در برخی نقاط گرگان

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان اذعان داشت: همچنین چراغ راهنمایی به صورت مرکز فرماندهی (کنترلر) در میدان سرخواجه، میدان شهید مدرس، تقاطع تختی، تقاطع شهید فلاحی و تقاطع خیابان ایرانمهر ابوذر 41 به منظور ساماندهی حرکات و رفتار خودروها در حاشیه میدان و بهبود عبور و مرور نصب می‎شود.

صدور 83 هزار و 300 برگ جریمه در مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان

بکائیان خاطرنشان کرد: 83 هزار و 300 برگ جریمه توسط پلیس راهور مستقر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان در شش ماه اول سال 1392 صادر شد.

وی افزود: در شش ماهه اول سال 1391 تعداد برگ‌های جریمه صادر شده بالغ بر 78 هزار و 410 برگ بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان آموزش برای مربیان مهد کودک و معلمان پیش دبستانی را سرلوحه برنامه آغاز سال 1392 در شهر گرگان قرار داده است.

بکائیان گفت: براساس وظیفه برنامه فرهنگ‎سازی آموزش را از مهد کودک و پیش‎دبستانی با عنوان «آموزش قوانین عبور و مرور» برای مربیان این مقطع سنی به کمک آموزش و پرورش شهرستان گرگان و سازمان بهزیستی گلستان اجرا کرده‎ایم.

گلستان بدترین شرایط را در تصادفات کشور به ویژه عابرین پیاده و موتورسواران دارد

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان آماری از علل تصادفات منجر به مرگ شهروندان گلستان را به نقل از پلیس راه این استان ارائه کرد و گفت: عدم توجه به جلو 27 درصد، حق تقدم 19 درصد، عدم توانایی در کنترل 16 درصد، انحراف و تجاوز به چپ 14 درصد و عدم رعایت فاصله طولی چهار درصد از عوامل فوت حادثه‎دیدگان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: گلستان بدترین شرایط را در تصادفات کشور به‌ویژه در مورد عابران پیاده و موتورسواران دارد و متاسفانه از نظر حجم تصادفات در کشور رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده است.

بکائیان تصریح کرد: با وجود تصادفات منجر به فوت شهروندان، متاسفانه برنامه منظم و موثری برای آموزش شهروندان ارائه نشده است.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: تاکنون هیچ کتاب، سی‎دی و بروشوری برای اطلاع شهروندان در سنین مختلف تهیه نشده است.

انتهای پیام/2307/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول