اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد تاکستان:

نقش بسیج در ترویج معنویت دانشگاه مطلوب است

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی تاکستان گفت: بسیج دانشجویی واحد تاکستان با اقدامات و فعالیت‌های مستمری که در زمینه‌های مختلف انجام داده موجب ارتقا و ترویج جایگاه بسیج در بین دانشجویان شده است.

نقش بسیج در ترویج معنویت دانشگاه مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان محمد بهرام‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، خاطره بسیج را خاطره حضور مستمر و عشق به اسلام و ایران دانست و اظهار داشت: بسیج دارای سه مؤلفه اساسی است.

وی افزود: خدامحوری و تقوای بسیجی شاخص اصلی بسیج است و تمام کسانی که برای احیای اسلام قیام کرده‌اند بسیجی محسوب می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: امروز افرادی که برای اعتلای اسلام، انقلاب و محافظت از کیان کشور حضور فعال دارند بسیجی واقعی محسوب می‌شوند.

وی بیان داشت: شاخص دوم بسیجی ولایتمداری و تبعیت صرف از مقام عظمای ولایت در تمامی عرصه‌ها است و اگر بسیجی فارغ از تمام زحمات از مدار ولایت خارج شود یکی از مهمترین مولفه‌های یک بسیجی را از دست داده است.

بهرام‌زاده تصریح کرد: امروز در جامعه جهانی شاهد اتفاقات عدیده‌ای هستیم که موجب شده کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد که همه اینها به واسطه نظر و تدبیر مقام معظم رهبری است به همین لحاظ بسیجیان هوشیار باید همواره نظرات و فرامین رهبری را سرلوحه خود کنند.

بهرام‌زاده شاخص سوم یک بسیجی را مردم‌داری دانست و خاطرنشان کرد: اگر بسیجی در کنار مردم و برای مردم نباشد بسیجی نخواهد بود. وی اضافه کرد: همه بسیجیان نظام بدون نام و نشان مشغول خدمت هستند و این مهم به واسطه همان در کنار مردم و برای مردم بودن است.

رییس واحد تاکستان در ادامه عشق را به عنوان مؤلفه دیگری در کنار سه محور و شاخص بسیجیان دانست و اظهار داشت: عشق به وطن و عشق به خدمت موجب شده بسیجی از تمامی ناملایمتی‌ها و مشکلات به راحتی عبور کرده و به رسالت بزرگ خود بپردازد و اگر عشق نباشد حضور در عرصه بسیج محال می‌باشد.

وی در خاتمه گفت: بسیج دانشجویی واحد تاکستان با اقدامات و فعالیت‌های مستمری که در زمینه‌های مختلف انجام داده موجب ارتقا و ترویج جایگاه بسیج در بین دانشجویان شده است و امید داریم این روند در آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/2667/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول