اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت قزوین:

برقراری امنیت از رویکردهای پلیس در فضای کسب و کار است

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: یکی از رویکردهای پلیس در هر جامعه‌ای برقراری آرامش و امنیت در فضای کسب و کار آن جامعه است.

برقراری امنیت از رویکردهای پلیس در فضای کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حیدر محمدی در همایش پلیس، امنیت و اصناف که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی مهم‌ترین دستگاه اجرایی است که وظیفه مقابله با اعمالی که به طور مستقیم امنیت جامعه را تهدید می‌کنند، دارد.

وی افزود: پلیس مسئول حفظ امنیت عمومی در جامعه بوده و سعی می‌کند در ابتدا با انجام صحیح وظایف و دستورالعمل‌هایی که به آن ابلاغ می‌شود، احساس امنیت را در افکار عمومی نهادینه کند.‌ اما آنچه در این بین حائز اهمیت است، نقش عموم مردم جامعه به خصوص برخی از اقشار از جمله اصناف و بازاریان در ایجاد امنیت در جامعه است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین ادامه داد: اصناف و بازاریان با ایفای درست نقش خود در برقراری آرامش و امنیت در جامعه و به خصوص در فضای کسب و کار می‌توانند همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

حیدری عنوان کرد: در استان قزوین 66 هزار صنف وجود دارد که اگر در هر صنف دو نفر مشغول به کار باشند، 130 هزار نفر در جامعه صنفی استان فعالیت دارند که این ظرفیت عظیمی برای برقراری نظم و امنیت عمومی است.این رقم یک دهم جمعیت استان قزوین را تشکیل می‌دهد و صلاحیت کاری همه این افراد از سوی دستگاه‌های ذیربط تأیید شده است.

این مسئول با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه اضافه کرد: نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه نقش ارزشمندی دارد و اصناف در این زمنیه می‌توانند همراهان خوب برای نیروی انتظامی محسوب شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه هر جامعه‌ای برای بهبود فضای کسب و کار به آرامش و امنیت نیاز دارد، رویکرد پلیس نیز رسیدن به شهری امین و بهره‌مندی از آرامش روانی است.

حیدری تصریح کرد: افزایش امنیت در افزایش میزان کسب و کار تأثیر زیادی دارد به طوری که تجربه ثابت کرده افزایش امنیت در جامعه منجر به توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید آن جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصناف و بازاریان به صورت گسترده‌ای با عموم مردم جامعه در ارتباط هستند، در برقراری نظم و امنیت عمومی نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول