اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش اصناف شهرستان آبیک مطرح شد

از پوشش ونکی‌ها در آبیک تا افتخار بی‌حجابان به نگاه افراد هرزه

در همایش پلیس، اصناف و امنیت شهرستان آبیک مسائل مهمی از سوی مسئولان مطرح شد که می‌توان به افتخار بی‌حجابان به نگاه افراد هرزه تا پوشیدن لباس‌های برخی بانوان اشاره کرد.

از پوشش ونکی‌ها در آبیک تا افتخار بی‌حجابان به نگاه افراد هرزه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، همایش پلیس، اصناف و امنیت شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک، منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک، قاسم داوودپور رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان ادارات مختلف و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد.

در این همایش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه امروز مبارزه با دشمنان تغییر یافته و از جنگ سخت خبری نیست، در زمینه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان سخنانی ایراد کرد.

منصور خدایی با انتقاد از ورود الگوها و مدهای جدید به جامعه انتقاد کرد و افزود: افرادی که چنین الگوها و پوشش‌هایی را در جامعه تزریق می‌کنند، برنامه‌ریزی و اهداف خاصی دارند.

وی گفت: در شهرستان آبیک برخی از بانوان دقیقا از پوششی که بانوان منطقه ونک تهران از آن استفاده می‌کنند، تقلید کرده و همان لباس‌ها را می‌پوشند.

این مسئول تصریح کرد که در جلسه امر به معروف و نهی از منکر، انگشت را روی نقطه حساس می‌گذاریم و پا توی یک کفش می‌کنیم و اصرار داریم که باید این مدها برداشته شود که مطلوب است اصناف از ورود البسه نامناسب به واحدهای صنفی شهر آبیک خودداری کنند و مورد بازیچه قرار نگیرند و اسلحه را به دستشان نگیرند که هدف دشمنان همین امر است که اصناف نباید بگذارند تحقق یابد.

البته در این همایش گفته شد که چرا یک واحد صنفی که بیش از 10 میلیارد ریال ارزش دارد باید کرکره‌ای داشته باشد که برای سه نسل گذشته است و با یک قمه روی آن پاره می‌شود که بر استفاده از تکنولوژی روز یعنی دوربین مداربسته، قفل‌های ضد سرقت و کرکره‌های جدید تاکید شد.

امام جمعه شهر آبیک نیز در سخنانی در این همایش از پوشش نامناسب و بی‌حجابی برخی از بانوان انتقاد کرد و گفت: بانوان بی‌حجاب نباید به بی‌حجابی خود در ملأعام بنازند، چراکه پیرمردها که رغبتی برای نگاه کردن به آنان ندارند، جوانان متدین و ارزشی هم که اهل قرآن و اسلام هستند نگاه خود را می‌دزدند و به آنان نمی‌نگرند.

موسوی افزود: تنها جوانانی که اراذل و اوباش هستند و اهل قرآن و اسلام نیستند به بانوان بی‌حجاب نگاه می‌کنند که این افتخار نیست.

وی خاطرنشان کرد که چرا برخی از بانوان با بی‌حجابی قیمت و ارزش خود را می‌شکنند و در معرض نگاه افراد هرزه قرار گیرند و با پوشیدن لباس‌های جلف و بدلی و زننده در بین مردم حاضر شوند.

البته امام جمعه شهر آبیک این را هم گفت که لباس‌های بدلی شیطان‌صفت از سوی افرادی سودجو از اروپا و امریکا وارد کشور می‌شود و برخی متأسفانه از آنان تقلید می‌کنند که زیبنده یک زن مسلمان نیست، چراکه جامعه‌ای که قرآن کریم، نهج‌البلاغه و کتب ادعیه و اخبار دارد، نیازی به تقلید از غرب و استکبار ندارد.

سبزعلی کریمی رئیس مجمع امور صنفی شهرستان آبیک نیز در این همایش گفت که اصناف آبیک به دنبال البسه نامناسب نمی‌روند و مشکل از سرمنشأ و بالا است.

وی افزود: در تهران مانکن‌هایی در ویترین واحدهای صنفی وجود دارد که خوشبختانه چنین مانکن‌هایی در شهرستان آبیک وجود ندارد.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول