اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

امحای 347 کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج + تصاویر

347 کیلوگرم انواع مواد مخدر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در یاسوج امحا شد.

امحای 347 کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مقادیری مواد مخدر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل پارک ساحلی یاسوج امحا شد.

به گزارش فارس از یاسوج، در این مراسم که فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندار بویراحمد حضور داشتند مقادیری حشیش، کراک، سوخته تریاک، گراس، شیره تریاک، شیشه، تفاله تریاک و بذر خشخاش همچنین مقداری قرص غیرمجاز و شربت متادون به آتش کشیده شد.

در ابتدای این مراسم محمدالفونه فرماندار بویراحمد با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه سبزپوشان ناجا در این استان اظهار کرد: پلیس برای جلوگیری از توزیع و مصرف موادمخدر تاکنون هزینه‌های زیادی داده و شهدای عزیزی را تقدیم اسلام و ایران کرده است.

وی گفت: در استان ما هم نیروی انتظامی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد و موفقیت‌های زیادی در این خصوص کسب کرده است.

در ادامه این مراسم غلام‌عباس غلام‌زاده فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز شاهد امحای مقدار 347 کیلوگرم انواع موادمخدر هستیم که با درایت فرزندان مردم در نیروی انتظامی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده بود.

وی گفت: 288.276 کیلوگرم حشیش، 21.603 کیلوگرم کراک، 4.057 کیلوگرم سوخته تریاک، 23.390 کیلوگرم گراس، 6.738 کیلوگرم شیره تریاک، 2.371 کیلوگرم تفاله تریاک شیشه، 49.6 تفاله تریاک و 16 گرم بذر خشخاش، تعداد 14 هزار و 572 قرص غیر مجاز و 222 عدد شربت متادن امحا شد.

 

انتهای پیام/2571/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول