اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک سال گذشته رخ داد

کشف 4 تن مواد مخدر در فامنین

فرماندار فامنین گفت: در طول یک سال گذشته با انهدام هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از چهار تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

کشف 4 تن مواد مخدر در فامنین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در همایش نیروهای انتظامی شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی نظامی اظهار داشت: شهرستان فامنین در زمینه تأمین امنیت اجتماعی در بین 9 شهرستان استان، رتبه برتر را به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در طول یک سال گذشته در سطح شهرستان منهدم شدند تصریح کرد: انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر با رشد 100 درصدی و کشف چهار تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با رشد 156 درصدی در یک سال گذشته در شهرستان روبرو بوده است.

فرماندار فامنین اضافه کرد: با کشف این مقدار از مواد مخدر از ورود این ماده افیونی به استان جلوگیری شده، زیرا فامنین گذرگاه استان بوده و قاچاقچیان قصد سوء استفاده از این راه ارتباطی را دارند که با هوشیاری مأمورین انتظامی شهرستان این توطئه شوم خنثی شده است.

همچنین در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از برگزاری 150 مورد کارگاه آموزشی در مدارس و مساجد با 5 هزار نفر مخاطب طی یک سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: این آمار رشد 80 درصدی را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

*دستگیری 14 اتباع بیگانه در فامنین

فیروز گیلانه با بیان اینکه تعداد 14 مورد اتباع بیگانه دستگیر شدند، ابراز داشت: کشف مشروبات داخلی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: در طول یک سال گذشته یک هزار و 687 مورد تجهیزات ماهواره، چهار قبضه سلاح و 13 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول