اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه مازندران خبر داد

تحصیل 13 هزار دانشجو در دانشگاه مازندران

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: 13 هزار و 700 دانشجو در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.

تحصیل 13 هزار دانشجو در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رحمت‌الله عباس‌نژاد عصر امروز در جشن ورود دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مازندران با بیان آماری از وضعیت آموزشی این دانشگاه گفت: هم‌اکنون در دانشگاه مازندران که بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان است 650 دانشجوی دکترا، 3100 دانشجوی کارشناسی ارشد و 10 هزار دانشجوی کارشناسی در 95 رشته گرایش مشغول به تحصیل هستند و 13 هزار و 700 دانشجو نیز در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.

وی افزود: در سال 1392 سیصد و پنجاه و نه ‌نفر از دانشجویان کارشناسی این دانشگاه به مقطع کارشناسی ارشد راه یافتند که درصد قبولی دانشجویان این دانشگاه در تحصیلات تکمیلی چشمگیر و قابل توجه است.

این مسئول در ادامه گفت: به گفته مقام معظم رهبری وظیفه دانشجویان و دانشگاهیان در ‌سه وظیفه تحصیل، تهذیب و ورزش خلاصه می‌شوند و ما امیدواریم همه شما دانشجویان به این سه مساله در دوران دانشجویی توجه ویژه داشته باشید.

‌ماشاالله متین‌فر معاون دانشجویی دانشگاه مازندران نیز در سخنانی گفت: به عنوان دانشجوی سال‌های دهه 60 معتقدم که یکی از مهمترین و فعالترین حوزه‌ها در دانشگاه، حوزه معاونت دانشجویی است چون با بخش‌های مختلف در ارتباط مستقیم با قشر دانشجو است.

معاون دانشجویی دانشگاه مازندران از شورای موارد خاص، کمیته انضباطی، تربیت بدنی، امور خوابگاه‌ها، سلف سرویس و شورای تجدید نظر به عنوان مهمترین بخش‌های حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران یاد کرد و افزود: حوزه معاونت دانشجویی همواره به قشر دانشجو به دیده احترام می‌نگرد و آماده هرگونه مشاوره دانشجویی و خانوادگی به شما است.

وی در پایان بااشاره به سخن یکی از بزرگان فرهنگی که گفته بود اگر فرهنگ ما اجازه دهد مرا ورودی دانشگاه تهران دفن کنید تا جسم من زیر خاک پای جوانان جویای علم قرار گیرد، اظهار امیدواری کرد که هر کارمند دانشگاه بتواند پشتوانه قوی برای دانشجویان در حل مشکلات باشد.

انتهای پیام/86025/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول