اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت:

اقدامات کنترل مالاریا در جنوب کرمان غیرقابل تصور است

کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت: با توجه به شرایط سخت محیطی و وضعیت منطقه جنوب کرمان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، انجام فعالیت‌ها برای کنترل مالاریا غیرقابل تصور بود و امروز آمار مالاریا به صفر نزدیک شده است.

اقدامات کنترل مالاریا در جنوب کرمان غیرقابل تصور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، آلن شاپیرا پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: با انتظارات زیادی برای این مأموریت به ایران آمدیم، زیرا سیستم و دانش ایران در زمینه سلامت و فعالیت‌های آن در این زمینه در دنیا شناخته شده است و این انتظارات را بالا برده است.

وی افزود: تا این جای مأموریت تمام انتظارات من برآورده شده و در بازدیدی که از مراکز بهداشتی در این منطقه داشتم، یکی از گام‌های مهم در این زمینه این بود که پرسنل بهداشتی حضور داشتند و همچنین نیروهایی توانمند و متعهد هستند، نکات لازم را می‌دانند و خدمات ارائه می‌دهند.

شاپیرا با بیان اینکه در این بازدید موضوعات مختلفی مطرح و در زمینه آن گفت‌وگو شد، تصریح کرد: در این مباحث تقابل در گفت‌وگو در جریان بود و بحث‌ها متقابل بودند.

کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت: با توجه به شرایط سخت محیطی و وضعیت منطقه جنوب کرمان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی انجام فعالیت‌ها برای کنترل مالاریا غیرقابل تصور بود که امروز با تلاش‌های انجام شده به جای آمار بالای مالاریا در سال‌های گذشته این آمار به صفر نزدیک شده است.

انتهای پیام/80002/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول