اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست خراسان شمالی خبر داد

افزایش 2 برابری خریدهای اینترنتی در خراسان شمالی

مدیرکل پست خراسان شمالی از افزایش دو برابری خریدهای اینترنتی در این استان طی امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

افزایش 2 برابری خریدهای اینترنتی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا کاملی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: امسال در نیمه نخست 17 هزار خرید اینترنتی از سوی شهروندان انجام شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل کمتر از هفت هزار خرید بوده است.

وی با بیان اینکه پست خراسان شمالی این خریدهای اینترنتی شهروندان را سرویس‌دهی کرده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود خریدهای اینترنتی در استان با توجه به بهره‌گیری بیشتر شهروندان از فناوری‌ها در خرید محصولات، همچنان روند روبه رشدی را در این زمینه شاهد باشیم.

کاملی خاطرنشان کرد: صرفاً طی نیمه نخست امسال بیش از 2 هزار مورد بیشتر از عملکرد سال گذشته خرید اینترنتی انجام شده است.

* استفاده از ظرفیت هواپیما برای پست در گرو برقراری شیفت عصر است

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد بهره‌گیری از ظرفیت هواپیما برای جابه‌جایی مرسولات پستی گفت: تحقق این مهم در گرو برقراری شیفت عصر پروازها بوده تا این امر امکان‌پذیر شود.

کاملی تصریح کرد: هم‌اکنون اکثر استان‌ها مرسولات خود را از طریق پروازهای مراکز استان حمل می‌کنند، لیکن در خراسان شمالی به خاطر نبود پروازهای عصر، مرسولات پستی با سرویس ویژه‌ای به مشهد حمل و از طریق پروازهای مشهد این امکان برای پست استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت برقراری پروازهای شیفت عصر، پست خراسان شمالی آمادگی استفاده از ظرفیت پروازی برای جابه‌جایی مرسولات پستی استان را دارد، گفت: به طور حتم با فراهم شدن این امکان مراسلات پستی سریع‌تر انجام و به مقاصد می‌رسند.

مدیرکل پست خراسان شمالی در عین حال راه‌اندازی خطوط ویژه پستی بجنورد به گرگان و مشهد را از اقدامات پست برای تسریع در جابه‌جایی مرسوله‌ها عنوان کرد.

* 40 نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی دارای کد پستی 10 رقمی

وی مناطق شهری و روستایی استان دارای کد پستی 10 رقمی را 40 نقطه عنوان کرد و گفت: اکنون علاوه بر 17 شهر خراسان شمالی، برخی روستاهای بزرگ نیز دارای این قابلیت هستند.

وی از بجنورد به عنوان تنها شهر خراسان شمالی فاقد کد پستی 10 رقمی نام برد و اظهار امیدواری کرد تا با تعامل شورای چهارم شهر بجنورد پلاک کوبی کد پستی در تمام محلات این شهر انجام شود.

کاملی قابلیت‌های کد پستی را بالا عنوان کرد و گفت: پست استان اکنون آمادگی پلاک کوبی کد پستی 10 رقمی را در بجنورد دارد.

وی همچنین شمار دفاتر آی.سی.تی در خراسان شمالی را 150 و دفاتر خدمات ارتباطی را 56 دفتر برشمرد که خدمات مختلفی را به ساکنان سطح این استان در مناطق روستایی و شهری ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول