اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

گفتمان ولایتمداری در استان بوشهر حاکم شده است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: با مدیریت شایسته آیت‌الله صفایی بوشهری، فضای فرهنگی در استان بوشهر توسعه پیدا کرده و گفتمان ولایتمداری حاکم شده است.

گفتمان ولایتمداری در استان بوشهر حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی ظهر امروز در شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر، با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با حمایت‌ها و تشویق‌های معنوی آیت الله صفایی بوشهری و همت مجموعه کسانی که در خدمت ایشان هستند توانسته است در شرایط حساس کنونی که تحریم‌ها و ضعف مدیریت‌ها بسیاری از فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی را به رکود کشانده، روی پای خود بایستد.

وی گفت: حزب موتلفه اسلامی بوشهر در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت هدایت امام جمعه و جامعه روحانیت مبارز، جریان ارزشی و ولایتمدار استان را یاری کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: هر چند مشکلات مالی برخی فعالیت‌ها را محدود کرده است اما به لطف الهی و همکاری دوستان، فعالیت‌های فرهنگی و معنوی ما راکد نشده است.

فاتحی اضافه کرد: گزارش عملکرد شش ماه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیانگر تحرکات مثبت حزب موتلفه است به طوری که اعلام مواضع در حمایت از مقام معظم رهبری و جامعه روحانیت مبارز و نیروهای مومن بخشی از این فعالیت‌هاست.

وی بیان داشت: صدور بیانیه‌ها و حضور در مراسمات مختلف سیاسی و اجتماعی، مصاحبه با خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی، چاپ نشریه ماهانه بنام تزکیه، برگزاری جلسات قرآنی، نشست‌های شورای معاونین، همکاری با نیروهای بسیجی بخشی دیگر از فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر است.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول