اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

طرح پیوند آسمانی در 4 بقعه متبرکه خراسان شمالی برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری طرح پیوند آسمانی در چهار بقعه متبرکه این استان هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج خبر داد.

طرح پیوند آسمانی در 4 بقعه متبرکه خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: پانزدهم مهر ماه جاری و در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) که در تقویم کشور به عنوان روز ازدواج نام‌گذاری شده است، همایش پیوند آسمانی در بقاع متبرکه شاخص خراسان شمالی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طرح پیوند آسمانی هم‌زمان با روز ازدواج در امام‌زاده های شاخص تمامی استان‌های کشور با محوریت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، افزود: همایش مذکور در خراسان شمالی در چهار بقعه متبرکه شاخص شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و جاجرم برگزار شد.

به گفته حجت‌الاسلام سهرابی در هر کدام از این مراسم‌ها، ضمن اجرای نمادین مراسم عقد یک زوج جوان، برنامه‌های دیگری نظیر اهدای هدیه به زوج‌های جوان، سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری با موضوع وقف در جهت تسهیل ازدواج جوانان، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی و ... برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این طرح تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نیت کمک به ازدواج جوانان است.

وی گفت: مراسم پیوند آسمانی در استان خراسان شمالی در شهرستان بجنورد در محل امام‌زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع)، در اسفراین در امام‌زاده سید جعفر بن موسی(ع)، در شیروان در محل امام‌زاده حمزه رضا(ع) روستای زیارت و در شهرستان جاجرم هم در امام‌زاده فخرالدین(ع) شهر ایور برگزار شد.

سهرابی اضافه کرد: همایش پیوند آسمانی در مرکز استان خراسان شمالی با همکاری کانون ازدواج آسان این استان و با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی، خیران، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف مردم در محل شبستان فاطمه الزهرا(س) امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول