اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر مطرح کرد

عضویت 2 هزار کودک در کانون پروش فکری ملایر

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر از عضویت بیش از 2 هزار کودک در کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان این شهر خبر داد.

عضویت 2 هزار کودک در کانون پروش فکری ملایر

محسن کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته کودک در ملایر اظهار داشت: کودکان ما حقوق زیادی در جامعه دارند و همه ما وظیفه داریم حقوق کودکان را رعایت کرده و با ترویج شعار امسال (زنده باد زندگی، زنده باد کودک) به فکر کودکان در جامعه باشیم.

وی از اجرای بیش از 20 برنامه مختلف هم‌زمان با هفته کودک در ملایر خبر داد و افزود: هم‌زمان با هفته کودک با هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش، دانش‌آموزان ابتدایی برای آشنایی با فعالیت‌های این کانون‌ها از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید خواهند کرد.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر از برگزاری نمایشگاه تخصصی کودکان در هفته کودک در ملایر و در پارک کوهسار خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری مرکز بهداشت، هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر برپا شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در 10 غرفه شامل غرفه بهداشت، آموزش‌های امداد و نجات، فرهنگی، قصه‌گویی، آموزش سفال و نقاشی و غرفه ویژه آموزش سنت‌ها و سوغات ملایر شامل شیره پزی و همچنین غرفه سیار روستایی است.

کریمی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید کودکان و خانواده‌ها برپا است.

وی در ادامه از برگزاری جنگ شادی برای کودکان توسط رضا فقیهی کارگردان تئاتر کودکان در این هفته خبر داد و گفت: همچنین نمایش دنیای اسمارتیزی نیز به کارگردانی مسعود روستا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کودکان به نمایش در می‌آید.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری ملایر در ادامه از فعالیت 6 مرکز کانون در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مراکز در سه منطقه طالقانی، ده متری و باغ گل در ملایر فعال هستند، همچنین سه مرکز نیز در شهرهای جوکار، سامن و ازندریان فعالیت دارند.

وی از عضویت بیش از 2 هزار کودک در کانون ملایر خبر داد و ابراز داشت: فعالیت‌های این مراکز شامل کلاس‌های نوشتن خلاق، نقاشی، قصه‌گویی، خوشنویسی، سفال‌گری، فرهنگی، مسابقات، سرگرمی و ... است.

کریمی در پایان با اشاره به اینکه در مراکز کانون‌های پرورش فکری ملایر کتابخانه‌های تخصصی نیز فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در این کتابخانه‌ها کتب مربوط به کودکان در عناوین مختلف برای سنین کودک و نوجوان موجود است.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول