اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل ارشاد گیلان:

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جامعه را هدایت‌گری اخلاقی کنند

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پایگاه‌های خبری تحلیلی جوانان و خانواده‌ها را هدایت‌گری اخلاقی کنند.

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جامعه را هدایت‌گری اخلاقی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسن‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با پایگاه‌های خبری تحلیلی گیلان اظهار کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی بسیجی‌وار برای اعتلای نظام تلاش می‌کنند.

وی بر تولید محتوا در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تاکید کرد و افزود: پایگاه‌های خبری تحلیلی برای بالا بردن سطح نگرش و بینش جامعه در موضوع‌های اخبار، موسیقی، نمایش، فیلم، عکس و ... تلاش مضاعف داشته باشند.

حسن‌پور خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شد و بیان کرد: پایگاه‌های خبری تحلیلی برای مقابله و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در جامعه باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، یادآور شد: پایگاه‌های خبری تحلیلی بستر مناسبی برای ترویج مسایل دینی به‌ویژه نماز است.

وی آمار فرقه‌های ظاله در برخی از شهرهای گیلان را تکان‌دهنده دانست و تصریح کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای مقابله با فرقه‌ها و گروه‌های انحرافی و ظاله باید برنامه داشته باشند.

حسن‌پور خواستار راهنمایی و هدایت‌گری اخلاقی جوانان و خانواده‌ها توسط پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شد و اظهار کرد: پایگاه‌های خبری تحلیلی می‌توانند شبکه اجتماعی جوانان سالم و معتقد به نظام اسلامی را ایجاد کنند.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ایجاد فضای پرسش و پاسخ در فضای سالم شبکه اجتماعی کشور تاکید کرد و افزود: کار و تلاش، تولید، انضباط اجتماعی و توسعه همه‌جانبه نیازمند فرهنگ‌سازی در فضای مجازی است.

وی با تاکید بر به نقد منصفانه از همدیگر، بیان کرد: می‌توان از جامعه، خانواده و مدیران نقد منصفانه داشته باشیم ضمن اینکه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی را به همراه نداشته باشد.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول