اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در خلخال

دوره آموزشی روایتگری برگزار شد

برای اولین بار در شهرستان خلخال دوره روایتگری دفاع مقدس با حضور علاقه‌مندان به حوزه روایتگری و بازگویی خاطرات عملیات‌ها برگزار شد.

دوره آموزشی روایتگری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این دوره آموزشی از صبح امروز به مدت سه روز در محل نمازخانه سپاه ناحیه خلخال با شرکت بیش از 40 خواهر و برادر برگزار می‌شود.

محور‌های عملیاتی بدر، خیبر، کربلای 4 و 5، بیت‌المقدس، والفجر هشت برای حاضران در این دوره آموزشی تشریح شد.

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلخال در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: دقت و بازگویی صحیح مطالب مربوط به روایتگری در مناطق جنگی که در اردوهای راهیان نور بیشتر مد‌نظر است دقت راویان جوان را می‌طلبد.

فرشید بختیار‌زاده خطاب به راویان خواهر حاضر در دوره آموزشی روایتگری یادآور شد: خواهران با مطالعه رسالت بزرگ حضرت زینب (س) به عنوان بزرگ راوی حماسه عاشورا در امر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بخشعلی دهقان مدرس دوره آمادگی دفاعی حوزه شاهرود و راوی کشوری دوره روایتگری در خلخال نیز بیان داشت: این دوره‌ها با هدف آشنایی بیشتر راویان نسل جوان برگزار شده و به لحاظ اینکه در اعزام‌ کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی روایتگری از مهمترین بحث‌ها در آگاهی بخشی به جوانان محسوب می‌شود این کلاس‌ها در حال برگزاری است و در پایان دوره گواهی روایتگری اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همه ساله در چند دوره خواهران و برادران به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب و شمال غرب اعزام می‌شوند که تاثیر بسزایی بر روی روحیه دانش‌آموزان و دانشجویان و سایر اقشار اعزامی دارد و در تبیین رشادت‌ها و دلاور‌مردی‌های ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری دارد.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول