اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس همواره پاسخگوی مطالبات مردم است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس همواره پاسخگوی مطالبات مردم است.

پلیس همواره پاسخگوی مطالبات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی دولتی در دیدار با مردم در دفتر 197 اظهار داشت: پاسخگو بودن یکی از محاسن پلیس ایلام است.

وی گفت: مردم استان ایلام می‌توانند هر روز با مراجعه به محل ستاد انتظامی با مسئولان نیروی انتظامی استان ایلام دیدار و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام شعار امسال نیروی انتظامی را اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی هر چه دارد از مردم است و مردم سرمایه اجتماعی این نیرو هستند.

شایان ذکر است، در این جلسه که در محل دفتر نظارت همگانی برگزار شد روسای پلیس راه،امنیت عمومی، آگاهی،جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، معاونت وظیفه عمومی و رئیس بازرسی نیز حضور داشتند و جهت رفع مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.

در این جلسه که دانش‌آموزان نیز حضور داشتند،فرماندهی انتظامی استان ایلام به 60 نفر از مراجعان به صورت حضوری و تلفنی پاسخ داد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول