اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزشی درمانی بعثت همدان خبر داد

راه‌اندازی سیستم CORE در بیمارستان بعثت همدان

رئیس مرکز آموزشی درمانی بعثت همدان گفت: راه‌اندازی سیستم CORE در مرکز آموزشی درمانی بعثت را در آموزش فراگیران مؤثر است زیرا با این شیوه می‌توان از عفونت‌های بیمارستانی جلوگیری کرد.

راه‌اندازی سیستم CORE در بیمارستان بعثت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان علیرضا یاوری‌کیا در مراسم راه‌اندازی سیستم CORE در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی بعثت با قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران راه‌اندازی این سیستم اظهار کرد: آموزش فراگیران مستلزم افزایش ترافیک اتاق عمل است.

وی گفت: با فراهم شدن این امکان جدید افراد در قسمت‌های دیگر دانشگاه در جریان عمل جراحی قرار گیرند و این اقدام از جلوگیری از عفونت‌های بیمارستانی نیز موثر است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی بعثت همدان سیستم خریداری شده را چهارمین سیستم CORE موجود در کشور دانست و گفت: این سیستم به صورت سقفی است و دارای مزایای بسیاری از جمله سیستم جامع انتقال تصویر در شبکه است. همچنین استفاده‌های آموزشی و استفاده از نظرات دیگر جراحان باتجربه از دیگر مزایای این سیستم است.

در ادامه مهندس فنی این سیستم با اشاره به برقراری زیرساخت خوب در مرکز آموزشی درمانی بعثت، توضیحاتی در مورد امکانات فنی دستگاه کور، سیستم یکپارچه یونیت‌های پزشکی و امکان کنترل سیستم‌ها با صوت همراه با میکروفن بی‌سیم ارائه کرد.

 علی کیانی یادآور شد قابلیت آرشیو با چند کلاس مختلف، قابلیت فشرده‌سازی فایل‌ها، قابلیت PROCESS تصاویر پزشکی CAPTURE شده، امکان ضبط تصاویر با کیفیت HD بر روی BLUE RAY، امکان ذخیره‌سازی تصاویر در خارج از بیمارستان، کنترل آسان و قابلیت کنترل دوربین اتاق عمل از خارج از ویژگی‌های این دستگاه است.

وی تصریح کرد: ارتباط صوتی و تصویری دوطرفه با کیفیت HD  وSD با توجه به پهنای باند اختصاص یافته توسط مرکز برای تماس با خارج از بیمارستان، امکان ارتباط دوطرفه با سالن کنفرانس، امکان ارتباط با بیش از چهار مرکز به طور همزمان از طریق سیستم ویدیو کنفرانس، قابلیت ضبط و ذخیره ارتباط دو طرفه با کیفیت HD و هر کیفیت دلخواه وی کارت حافظه بخشی از امکانات این دستگاه است.

مهندس فنی این دستگاه قابلیت ذخیره کد IP تماس‌ها با مراکز مختلف تا بیش از 500 اکانت، امکان انتقال صوتی و تصویری بر روی LAN داخلی بیمارستان، قابلیت کنترل تمامی تنظیمات و عملکردهای سیستم ویدیو کنفرانس از روی TOUCH-SCREEN، امکان ارسال تمام تصاویر اتاق عمل، سالن کنفرانس و مرکز آموزش به هر نقطه جهان را از دیگر امکانات این دستگاه دانست.

انتهای پیام/89025/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول