اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهداشت و درمان بهمئی

10 تن مواد غذایی فاسد در بهمئی معدوم شد

کارشناس مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از معدوم شدن 10 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهر لیکک از سوی بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی خبر داد.

10 تن مواد غذایی فاسد در بهمئی معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یلدا امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده 13 مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، گشت‌های بازرسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به صورت مرتب انجام می­‌شود.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: در این راستا بازرسان بهداشت محیط در شهر لیکک، طی بازدیدهای شبانه‌­روزی، 10 تن مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل استفاده را جمع‌­آوری و در انبار مخصوص واقع در شبکه بهداشت و درمان نگهداری کردند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با بیان این‌که این مقدار مواد غذایی فاسد در مدت پنج ماه جمع­‌آوری و معدوم شده است، افزود: این تلاش‌ها با هدف حذف حاشیه امن برای متخلفان بازار در طول سال ادامه داشته و در ماه‌­های آینده این تلاش‌ها دوچندان می‌شود.

وی ادامه داد: معدوم کردن این مواد غذایی فاسد با مجوز دادستانی و همکاری شهرداری لیکک در یک مکان مخصوص انجام شده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی سلامت مردم را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: با جدیت در انجام گشت­‌های نظارتی اجازه نمی‌دهیم که سلامت مردم به خطر بیفتد.

امیری از مردم خواست تا در مواقع خرید مواد غذایی به تاریخ مصرف و نشانه­‌های فاسد مواد غذایی به‌ویژه کنسرو­ها دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/82005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول