اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک بروی صحنه می‌رود

نمایش «سیبی که نصف نشد» در شهرری

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 از اجرای تئاتر «سیبی که نصف نشد» به کارگردانی حسین ربیعی همزمان با روز جهانی کودک خبر داد.

نمایش «سیبی که نصف نشد» در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین ربیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اجرای تئاتر سیبی که نصف نشد اظهار داشت: نمایش «قصه‌ی سیبی که نصف نشد» به همت گروه نمایش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 فرهنگسرای ولاء و مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) همزمان با روز جهانی کودک اجرا می‌شود.

کارشناس مسئول منطقه 20 گفت: «قصه‌ سیبی که نصف نشد» نوشته مجتبی مهدی و با کارگردانی حسین ربیعی از 4 تا 8 آبان ماه در چهار سانس 9-10-11 و 14 ویژه مدارس و 18 ویژه عموم در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) به اجرا در می‌آید.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء در ارتباط با دلایل انتخاب نمایش‌نامه مجتبی مهدی عنوان کرد: مجتبی مهدی از نمایشنامه نویسان حرفه‌ای هستند که تا به حال 20 اثر در رابطه با نوجوانان نوشته و نمایشنامه «قصه‌ سیبی که نصف نشد» بیشتر در ارتباط با نوجوانان و بزرگسالان است.

وی در ادامه با اشاره به این نمایش ذکر کرد: نمایش سیبی که نصف نشد به کارگردانی حسین ربیعی و نوشته مجتبی مهدی در دومین جشنواره تئاتر شهر رتبه کسب کرده است.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 با اشاره به تم موضوعی نمایش بیان داشت: تم موضوعی برنامه در ارتباط با گذشت و مهربانی نسبت به همسایه و یکدیگر است.

ربیعی در خصوص عوامل اجرایی گفت: عوامل اجرایی این نمایش شامل رضا احمدی، حمید معرفت، علی طربی، محمدرضا صفری، حمید رمضان‌زاده، راحله اسدپور و حسین ربیعی است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های بازیگری ویژه کودکان و بزرگسالان ذکر کرد: کارگاه بازیگری ویژه کودکان و بزرگسالان برای آشنایی بیشتر این اعضا با حرفه بازیگری برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 ادامه داد: کارگاه بازیگری کودکان روزهای دوشنبه ساعت 15 تا 17 و برای بزرگسالان سه شنبه‌ها 17 تا 19 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کارگاه کودک ذکر کرد: کارگاه کودک با عنوان استعداد درخشان در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 17 ویژه کودکان 4 تا 6 ساله برگزار می‌شود.

حسین ربیعی گفت: تمام این کارگاه‌ها در مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول هنری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت و دیدن این نمایش تئاتر می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول