اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنی با استاندار

استاندار جدید استان مرکزی متعادل و میانه‌رو باشد

در پی انتصاب محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار جدید استان مرکزی و با توجه به سابقه سیاسی وی می‌طلبد استاندار جدید متعادل و میانه‌رو باشد و مواظب باشد منافع مردم فدای حزب و جناح بازی نشود.

استاندار جدید استان مرکزی متعادل و میانه‌رو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بی‌شک انتخاب شما به سمت استاندار با سوابق کاری و تجربه‌های چندین ساله و خصوصیت مهم بومی بودن یعنی اینکه از درد و رنج، کمبودها، پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و... مردم این خطه از کشور کاملا آشنا هستید و بر همه آن‌ها واقف و اطلاع کافی دارید، می‌تواند نقطه مثبتی برای برنامه‌های شما در راه پیشرفت و توسعه متوازن استان باشد.

قبول این پست از طرف شما با شناخت کامل از وضعیت کنونی استان که از آن به خاطر داشتن همان سوابق به خصوص نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم اطلاع کامل دارید، جایی برای بهانه‌جویی که دولت قبل و استاندار قبل چه کرد، برای شما باقی نمی‌گذارد.

نکته مهم‌تر آنکه شما استاندار دولت اعتدال هستید و نباید خود را وامدار هیچ حزب و گروه خاصی بدانید، شما استاندار تمامی مردم استان مرکزی هستید و نباید خط و خطوط، حزب و باند بازی جای منافع مردمی را در این پست حساس از شما بگیرد و خدایی ناکرده بدهکار مردمی شوید که به امیدی پای صندوق‌های رای رفتند و انتظار درست شدن امور را دارند.

انتخاب فرمانداران، مدیران و روسای جسور، پرتوان، برنامه‌ریز و متعهد و دلسوز نهایت مدیریت یک مدیر با درایت است که می‌تواند بار بزرگ خدمت رسانی را بر دوش یک تیم خدمت گذار قرار دهد و مدیر ارشد استان را به کار اصلی یعنی برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر مشغول کند.

البته شرط انتخاب مدیران جسور داشتن جسارت است، جسارت مدیر ارشد استان یعنی در راه درست حرکت کردن بدون ترس و بیم، یعنی از دست دادن میز ریاست به قیمت خیانت نکردن به مردم، یعنی در برابر کارخانه‌های گردن کلفت آلاینده که سم به خورد مردم می‌دهند و حاضر به تمکین نیستند، ایستادن و آن‌ها را از شهر خارج کردن، درخت کاشتن نه درخت بریدن، کشاورزی و کشاورزان را سامان دادن، جاده‌ سازی و ایمن سازی جاده‌ها و... و در نهایت باج ندادن برای ماندن. 

نگذارید بله قربان و چشم قربان گویان به حوزه مدیریت استان بچسبند و شما را از مردم دور کنند که ممکن است برای نگهداری میز شما تا مدتی کوتاه کمک حال باشند، اما می‌شود بدون نیاز به آن‌ها و با کار صادقانه و انتخاب مدیران لایق به مردم خدمت رساند و رضای خدا را جلب کرد. 

اهمیت به رسانه‌های منتقد و منصف به عنوان چشمان باز جامعه و مشاوران نوشتاری و توان متحد کردن آحاد مردم می‌تواند شما را در راه رساندن استانی نمونه و در شان انسانی کمک شایانی کند.

همچنین پاسخگو بودن به افکار عمومی نشان خواهد داد که استاندار انتقاد‌پذیر و آماده دریافت پیشنهادها و راهکارهایی برای بهتر شدن است، بنابراین رسانه‌ها را در کنار خود و نه در برابر خود قرار دهید.

تمام نیرو و توان خود را به سمت حرکت به جلو بگذارید و این توان را در راه مبارزه بیهوده هدر ندهید قطعا هم رسانه‌ها و هم مردم پشتوانه شما خواهند بود.

می‌خواهیم دست در دست هم دهیم و استان مرکزی را به جایگاهی که لیاقت آن بیش از این است، برسانیم، چیزی از استان‌های سرآمد کشوری کم نداریم پس مردم استان را ناامید نکنید و اعتقاد کسانی که مدیر بومی را بهتر از مدیران غیر بومی می‌دانند را تحقق بخشید.

البته تحقق این مهم در گرو انتخاب مدیران بومی لایق و متهعد از سوی شما است که بر انتخاب بومی‌گزینی صحه خواهد گذاشت.

انتهای پیام/87002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول