اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

نقد‌پذیری جایگزین تبلیغات شهری در اصفهان شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از طرح‌ها و اقدامات شهرداری با نام تبلیغات شهری و رسانه‌ای است، که البته برخی از این تبلیغات شهری و رسانه‌ای باید تعدیل و نقد‌پذیری و خرد‌پذیری شود.

نقد‌پذیری جایگزین تبلیغات شهری در اصفهان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شورای شهر درصدد ارائه برنامه‌های مختلف به منظور ارتقای وضعیت مردم در سطح شهر است، اظهار کرد: تمام اعضای شورای شهر به عنوان حافظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس در راستای انجام خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری بیست و هفتمین دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این جشنواره به عنوان مطلعی بر بزرگترین جشن ویژه کودکان ایران زمین و فرصتی برای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برای نشان دادن زیبایی‌های مادی و معنوی خود به جهانیان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیروزی تیم ملی والیبال ایران در شب گذشته تصریح کرد: پیروزی ارزشمند والیبالیست‌های ایرانی در قهرمانی آسیا موجی از شادی را بین مردم ایران اسلامی و به ویژه جوانان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: تمام افرادی که در انتخاب فرایند شهردار خود را در معرض قضاوت شورای شهر قرار داده و با ارسال رزومه، تبیین دیدگاه‌ها و ارائه برنامه‌‌های خود سبب تصمیم‌گیری و انتخاب بهتر اعضای شورای شهر شدند باید مورد تقدیر قرار بگیرند.

فلاح با اشاره به انتخاب مجدد آقای سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان پس از 10 سال تلاش در حوزه شهرداری تاکید کرد: سقائیان‌نژاد شهردار تمام مردم و شهروندان اصفهان است و حمایت و همکاری با برنامه‌های وی بهترین راه برای خدمت‌رسانی به تمام مردم تلقی می‌شود.

وی مردم اصفهان را مردمی نیازمند و شایسته خدمت، رفاه، آبادانی و رشد متوازن و پایدار اصفهان دانست و افزود: بدون شک تمام اعضای شورای اسلامی شهر حامی و پشتیبان آقای سقائیان‌نژاد در راستای خدمت‌رسانی به مردم هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیش و پس از انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر صدا‌های انتقاد‌آمیزی بلند شد و برخی با ارائه شعار‌هایی مبنی بر ایجاد تغییر و تحول به شورا راه یافتند که البته بسیاری از این موارد از دایره انصاف خارج و با اجحاف و غرض‌ورزی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه اما بخشی از انتقاد‌ها اگر چه تند بوده، اما از سر دلسوزی و خیر‌خواهی مطرح شده است، اظهار کرد: شهردار اصفهان باید از نقد‌ها، طرح‌ها، برنامه‌ها، راهکار‌های مفید و سازنده و تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی شهر در راستای ارتقای وضعیت شهر استفاده کند.

فلاح با تاکید بر اینکه همچنین شهردار اصفهان باید با پیاده‌سازی طرحی نسبت به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در سطوح مختلف اقدام کند، ادامه داد: امیدواریم با تحقق این موضوع مسئولان شهرداری گوش شنوایی برای شنیدن این مباحث داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها و اقدامات شهرداری با نام تبلیغات شهری و رسانه‌ای است، که البته برخی از این تبلیغات شهری و رسانه‌ای باید تعدیل شود، تصریح کرد: همچنین نقد‌پذیری و خرد‌پذیری باید جایگزین تبلیغات شهری در اصفهان شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه آقای سقائیان‌نژاد باید رویکرد خود را در برخی از بخش‌ها و مدیریت‌ها تغییر و در برخی دیگر نیز بهبود ببخشد، اضافه کرد: با تحقق این موضوع نسیم طراوت، امید و نشاط در میان مردم متراکم می‌شود.

وی تاکید کرد: در ایامی که سپری شد، برخی از افراد با استفاده از راهکار‌های مختلف خود را به افراد دیگر نزدیک کرده و با ارائه اخبار کذب یا آمیخته به کذب و با سخنان بی‌ارزش و دریافت اخبار غیر‌ضروری فضایی آشفته، مشوش و غبار‌آلود را برای رسانه‌ها و برخی از افراد مرتبط آفریدند.

فلاح افزود: چسبندگی، سهم‌خواهی، خبر‌چینی و شایعه‌پراکنی بیماری دردناکی است که بر جان برخی از افراد افتاد و مسئولان باید از حضور این افراد در مجامع تصمیم‌گیری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول