اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

امنیت بسترساز توسعه کشور است

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه رابطه نیروی انتظامی با مردم باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: امنیت بسترساز توسعه کشور است.

امنیت بسترساز توسعه کشور است

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس در بابل با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مهم‌ترین امری که بسترهای مناسب برای توسعه یک کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی را فراهم می‌کند مقوله امنیت است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از امنیت اجتماعی و اقتصادی در گرو زحمت‌های نیروی انتظامی است، افزود: آنچه که در هفته نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد رابطه متقابل نیروی انتظامی و مردم است.

روحانی بیان داشت: مردم باید از نقش نیروی انتظامی بیشتر مطلع شده و عکس‌العمل‌های خود را با تقدیر و تشکر ابراز کنند و در مقابل نیروی انتظامی هم برای تامین امنیت باید آغوش خود را برای پناه مردم بگشاید و به عنوان پناهگاه مطمئن، مجموعه دستگاه نیروی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در نحوه برخورد با مردم باید به صورت شایسته عمل کنند.

وی با تقدیر از خدمات پلیس 110 بیان داشت: انتظار می‌رود پلیس 110 در ارتباط با ناامنی و بداخلاقی‌های موجود در کشور پاسخگو مردم باشد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی افراد در عروسی‌ها، مجالس‌های مختلف و سالن‌ها از حد اخلاقی پا را فراتر گذاشته، بی‌مهری کرده و امنیت اخلاقی مردم را در معرض خطر قرار می‌دهند که انتظار داریم سایه نیروی انتظامی در این مجالس و محافل گسترده‌تر شده و با قوت با این جریانات برخورد کند.

روحانی در پایان از تلاش‌ها و خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیر کرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول