اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد در انتظار امضای معاون اول رئیس‌جمهور

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: اجرای کامل ماده 59 قانون بودجه و انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد در انتظار امضای معاون اول رئیس جمهور است.

انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد در انتظار امضای معاون اول رئیس‌جمهور

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد از دو سال گذشته تاکنون همواره با تأخیر پرداخت می‌شود، اظهار کرد: مقرر شده بود که مشکلات این بازنشستگان با نقل و انتقال و انتزاع صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی برطرف شود.

وی با بیان اینکه از چند ماه گذشته صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، اضافه کرد: اما این مشکلات هنوز برطرف نشده و همچنان پا‌برجا مانده، چرا که صندوق فولاد برای پرداخت حقوق بازنشستگان خود با کسری بودجه مواجه است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه مقرر شده بود، سهام برخی از شرکت‌ها برای جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق منتقل شود، تصریح کرد: اما در سال گذشته این سهام به سازمان تأمین اجتماعی منتقل شد و به دنبال این موضوع صندوق فولاد هیچ دخل و تصرفی در این سهام نداشته است.

وی با اشاره به اینکه البته به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیران کانون‌های استانی مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیاردی به صندوق فولاد صادر شد، ادامه داد: اما این مصوبه برای انتقال این سهام باید به امضای معاون اول رئیس‌جمهور برسد که در دولت دهم این موضوع محقق نشد.

دستمزد با بیان اینکه در حال حاضر نیز اجرای این مصوبه به دوش آقای جهانگیری افتاده است، تاکید کرد: اجرای کامل ماده 59 قانون بودجه و انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد در انتظار امضای آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور است.

وی با تاکید بر اینکه چهارشنبه هفته گذشته این مصوبه در هیئت دولت مطرح شد، افزود: البته در این جلسه اشکالات و ایراداتی از سوی هیئت دولت به این مصوبه گرفته شد و این مصوبه برای رفع اشکالات و ایرادات به شورای اقتصادی ارسال شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با اشاره به اینکه همچنین روز گذشته این مصوبه برای تأیید و امضای نهایی از سوی معاون اول رئیس جمهور به هیئت دولت فرستاده شده است، گفت: امیدواریم که این مصوبه هر چه سریع‌تر به امضای آقای جهانگیری برسد.

انتهای پیام/63004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول