اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی دهلران خبر داد

مایه کوبی 382 هزار نوبت سر دام در دهلران

رئیس شبکه دامپزشکی دهلران گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون بیش از 382 نوبت سر دام توسط کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان واکسینه شده‌اند.

مایه کوبی 382 هزار نوبت سر دام در دهلران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی ایلام، محمدرضا غلامی افزود: در این مدت بیش از 338 هزار نوبت سر معالجات درمانگاهی صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام بیش از 74 هزار متر مربع از اماکن نگهداری دام سمپاشی شده است.

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری 930 رأس دام در کشتارگاه‌های این شهرستان کشتار و نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار آنها صورت پذیرفته و تعداد 285 کبد و ریه به علت ابتلا به کیست هیداتیک ضبط و معدوم سازی شده است.

غلامی اضافه کرد: در مدت مذکور 2 هزار و 384 مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت پذیرفته و 459 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی شامل مواد لبنی، تخم مرغ، ماهی، گوشت قرمز و سفید ضبط و معدوم‌سازی شد و 14 نفر از متخلفین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی میزان جوجه‌ریزی صورت پذیرفته در مرغداری‌های شهرستان دهلران را بیش از 300 هزار قطعه اعلام کرد.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول