اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان خبر داد

پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله نجفی

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح آیت‌الله نجفی با اعتبار 213 میلیارد و 948 میلیون ریال گفت: این پروژه از 45 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله نجفی

مجید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا اظهار کرد: از پروژه‌های شهرداری منطقه 4 همدان ادامه دیوارکشی سپاه به طول 800 متر با اعتبار 883 میلیون ریال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی با اشاره به جدول‌گذاری بلوار فرودگاه به طول 3 هزار و 550 متر افزود: این پروژه نیز با اعتبار 2 میلیارد و 557 میلیون ریال از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: در راستای محوطه‌سازی پارک باباطاهر نیز خاکبرداری محوطه با اعتبار 4 میلیارد و 650 میلیون ریال شروع شده و از 10 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

این مسئول بیان داشت: احداث پارک شهرک الوند با 3 هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 99 میلیون ریال و 45 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه 4 همدان محسوب می‌شود.

درویشی با اشاره به عملیات اجرایی فاز یک پارک رنجبران در شهرک فرهنگیان افزود: این پارک با مساحت 17 هزار و 500 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 197 میلیون ریال 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تأکید کرد: احداث پارک منوچهری نیز با متراژ 2 هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد ریال از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با بیان اینکه پیاده‌روسازی سطح منطقه در ابتدای دیزج و حصار امام با اعتبار 337 میلیون ریال، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: زیباسازی کلی منطقه چهار با 700 میلیون ریال اعتبار و 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

*پیشرفت 50 درصدی تعریض بلوار فرودگاه

وی خاطرنشان کرد:‌ راستگرد سیدجمال به آیت‌الله نجفی نیز با 7 میلیارد ریال اعتبار در حال حاضر حدود 4 هزار و 200 متر مربع خاکبرداری، ساب بیس و بیس صورت گرفته و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

درویشی با اشاره به تعریض بلوار فرودگاه با اعتبار 20 میلیارد ریال تصریح کرد: این پروژه نیز از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و از مشکلات آن پوشش رودخانه گراچقا، جمع‌آوری تیرهای برق از گراچقا تا شهرک فرهنگیان، قطع چند اصله درخت و اصلاح طرح ورودی پمپ بنزین است.

این مسئول یادآور شد: مسیر دسترسی کلانتری نیروی انتظامی به آیت‌الله نجفی نیز با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال حدود 3 هزار و 200 متر مربع خاکبرداری و مخلوط‌ریزی انجام شده و پیشرفت فیزیکی پروژه نیز 40 درصد است.

به گفته مدیر منطقه 4 شهرداری همدان جدول‌گذاری کندروی آیت‌الله نجفی، شهرک فرهنگیان(35 متر)، بلوار ارتش، دور باباطاهر و ستار ابراهیمی در مجموع به طول 3 هزار متر با اعتبار 7 میلیون ریال با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله نجفی با اعتبار 213 میلیارد و 948 میلیون ریال گفت: این پروژه نیز از 45 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

درویشی اذعان داشت: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به دیوارکشی و پوشش رودخانه در شهرک فرهنگیان و احداث سرویس بهداشتی و ساختمان ناحیه فرهنگیان و سرویس بهداشتی شهرک الوند اشاره کرد که در مرحله مناقصه هستند.

این مسئول در پایان با اشاره به روکش و لکه‌گیری آسفالت منطقه خاطرنشان کرد: احداث کانال سرپوشیده در بلوار رجایی و حفر چاه و لایروبی قنوات نیز در حال بررسی و تهیه برآورد جدید است.

انتهای پیام/89006/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول