اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیرضا قربانی در یزد کنسرت برگزار می‌کند

علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی ایران 11 و 12 مهر ماه در یزد کنسرت برگزار خواهد کرد.

علیرضا قربانی در یزد کنسرت برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، تور کنسرت‌های داخلی علیرضا قربانی به همراه ارکستر زهی که از تابستان امسال در شهرهای مختلف با اجرای قطعاتی از همایون خرم و فردین خلعتبری آغاز ‌شده، هفته دوم مهر ماه به یزد می‌رسد.

در این کنسرت قطعاتی از همایون خرم و فردین خلعتبری همچون «رسوای زمانه»، «تو ای پری کجایی»، «شب دهم»، «مدار صفر درجه»، «زندگی» و... اجرا می‌شود.

سامان صمیمی، محسن عبادی، بصیر خاموشی، حسام حسینی، دانیال جورابچی، حسام ناصری، حسام صدفی نژاد، بهنام ابوالقاسمی و زکریا یوسفی و ... به عنوان نوازنده، قربانی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

علیرضا قربانی متولد 1351 تهران، از سال 1378 تاکنون به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

این خواننده موسیقی سنتی ایرانی علاوه بر آلبوم‌های مختلف، موسیقی مجموعه‌های تلویزیونی کیف انگلیسی، شب دهم، روشن‌تر از خاموشی (ملاصدرا)، مدار صفر درجه، وضعیت سفید، آخرین روزهای تابستان و ... را در کارنامه دارد.

کنسرت موسیقی سنتی علیرضا قربانی با همکاری حوزه هنری یزد، پنجشنبه 11 و جمعه 12 مهر ماه سال جاری از ساعت 20 تا 22 در سالن شهید پاکنژاد یزد اجرا می شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول