اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال نساجی مازندران:

برتری مقابل گهر نساجی را به صعود امیدوار کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برتری تیمش مقابل گهر درود لرستان، گفت: با این بازی می‌توانیم از مدعیان صعود باشیم.

برتری مقابل گهر نساجی را به صعود امیدوار کرد

یونس گرائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره بازی با گهر درود اظهار داشت: دو تیم در هر دو نیمه بازی خوب و قابل توجه‌ای را به نمایش گذاشتند که هواداران نساجی در نیمه دوم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را تماشا کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازی دو نیمه متفاوت داشت،تصریح کرد: در نیمه نخست روی بازیکنان حریف شناخت پیدا کردیم تا اینکه در نیمه دوم توانستیم روی نقاط ضعف حریف به چهار گل برسیم.

گرائیلی در ادامه افزود: در رختکن به دلیل عشق به هواداران از بازیکنان فقط برد خواستم که در نیمه دوم از حریف خیلی بهتر ظاهر شدیم که موفق به زدن چهار گل شدیم.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به مشکلات باشگاه اظهار داشت: اگر تیم نساجی از سوی مسئولان حمایت مالی و معنوی شود با توجه به داشتن بازیکنان خوب و با تعصب به طور حتم این تیم لیگ برتری است.

وی با اشاره به هزینه میلیاردی برای تیم‌ها در لیگ گفت: بازیکنان جوان تیم در سه بازی گذشته مقابل حریفان عالی ظاهر شدند و برای صعود به من و مدیریت باشگاه امیدواری دادند.

سرمربی نساجی مازندران اذعان داشت: در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم که باید همین انگیزه و تعصب بازیکنان در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، تیم نساجی مازندران در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل گهر درود لرستان در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری در یک بازی یک طرفه چهار بر صفر پیروز شد و در صدر جدول ایستاد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول