اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

زوج‌های شیروانی به جای وام از بانک‌ها پاسخ «نه» دریافت می‌کنند

زوج‌های جوان شیروانی که حساب ویژه‌ای را برای دریافت تسهیلات ازدواج برای آغاز زندگی مشترک باز کرده‌اند، لیکن به هنگام مراجعه به بانک‌ها این شهرستان به جای وام از بانک‌ها پاسخ نه دریافت می‌کنند.

زوج‌های شیروانی به جای وام از بانک‌ها پاسخ «نه» دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، بانک‌های این شهرستان از اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به مزدوجین این شهرستان خودداری کرده و عملاً زوج‌ها برای گرفتن وام ازدواج، در بانک‌های مختلف شهرستان سرگردانند.

جمعی از زوج‌های جوان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شیروان ضمن انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها گفتند: با وجود شعارهای مسئولان برای حمایت از جوانان و اعطای وام ازدواج به منظور تشکیل زندگی، متأسفانه بانک‌ها در این خصوص همکاری لازم را با متقاضیان ندارند.

حسین رضایی یک شهروند شیروانی در این‌باره تصریح کرد: حدود 5 ماه است که ازدواج نموده‌ام و هرگاه جهت اخذ وام به بانک‌های شهرستان مراجعه می‌کنم با جواب نبود اعتبار و تمام شدن بودجه تخصیصی مواجه می‌شوم.

یک بانوی شیروانی که خود را مریم احمدی معرفی کرده به خبرنگار فارس اظهار کرد ما هر روز شاهد هستیم ساختمان بانک‌ها با چه ظرافت و چقدر هزینه احداث می‌شود لیکن مسئولان وقتی می‌خواهند مشکل یک زوج را حل کنند با آوردن تبصره و قانون از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و از سویی برای منافع خود دست به تبلیغات وسیع در تلویزیون می‌زنند.

وی افزود: در حالی که در یکی از بانک‌های شهرستان مدت 2سال است که حساب باز کرده‌ام و حسابم هم کار می‌کند به هنگام  مراجعه به بانک آنان عنوان کرده در صورتی که اعتبار داشتیم وام به شما پرداخت خواهد شد.

اکرم محمدی هم از جوانان این شهرستان درباره معضلات دریافت وام در شیروان می‌گوید: مدتی است ازدواج کرده‌ام، ولی هر موقع به بانک برای دریافت تسهیلات ازدواج مراجعه می‌کنم با جواب متأسفم  مسئول بانک روبرو می‌شوم.

خبرنگار ما برای دریافت پاسخ سوالات مزدوجین شیروانی چندین بار به بانک‌های شهرستان مراجعه کرده است، اما مسئولان این بانک‌ها از دادن پاسخ‌های لازم خودداری کرده و اظهار داشته‌اند اخبار ما محرمانه است و شما باید از مسئولان استان سوال کنید.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول