اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست دشتستان خبر داد

کشف 33 قطعه پرنده تیهو کمیاب از شکارچیان متخلف دشتستان

رئیس اداره محیط زیست دشتستان از کشف 33 قطعه پرنده تیهو کمیاب از شکارچیان متخلف دشتستان خبر داد.

کشف 33 قطعه پرنده تیهو کمیاب از شکارچیان متخلف دشتستان

صادق پورسالم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ در سطح استان است و با توجه به وسعت این شهرستان از تنوع زیست‌محیطی برخوردار است که باید برای حفاظت از محیط زیست در این شهرستان همت کنیم.

رئیس اداره محیط زیست دشتستان خاطرنشان کرد: برخورد با شکارچیان متخلف و حفاظت از گونه‌های مختلف جانوری در این شهرستان با جدیت توسط این اداره انجام می‌شود.

پورسالم از دستگیری پنج متخلف توسط محیط زیست دشتستان خبر داد و تصریح کرد: ماموران محیط زیست دشتستان در روزهای اخیر به منظور جلوگیری از شکار غیرمجاز در محدوده دشتستان تعداد پنج متخلف را دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

وی از کشف 33 قطعه پرنده تیهو کمیاب از شکارچیان متخلف دشتستان خبر داد و ابراز داشت: با تلاش ماموران حفاظت محیط زیست دشتستان تعداد 30 قطعه پرنده کمیاب تیهو از این شکارچیان متخلف در بوشکان و همچنین تعداد 3 قطعه تیهو در منابع طبیعی دشتستان کشف شده است.

وی اضافه کرد: کشف سه قبضه سلاح شکاری شامل دو قبضه ساچمه‌زنی و یک قبضه گلوله‌زنی، کشف شش قطعه ماهی و همچنین کشف یک راس بزکوهی نیز از دیگر مواردی است که توسط محیط زیست دشتستان انجام گرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای مقابله با متخلفان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول