اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری کرج:

اولویت برنامه‌های شهرداری کسب رضایت مردم است

سرپرست شهرداری کرج گفت: در دوره جدید مدیریت شهرداری کرج، تمام برنامه‌ها باید با اولویت کسب رضایت مردم تدوین گردد.

اولویت برنامه‌های شهرداری کسب رضایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری این شهرستان که با حضور مدیران و معاونان ارشد شهرداری کرج برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های کلان و بلندمدت شهرداری، نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و علمی هستیم و به طور قطع درگیر شدن در روزمرگی‌ها و پرداختن به حواشی، ما را از اصل وظائفی که بر عهده داریم، دور می‌سازد.

وی افزود: یکی از نیازهایی که امروز در شهرداری کرج احساس می‌شود این است که برنامه‌ها، هزینه‌های پیش رو و درآمدهای پایدار شهرداری به‌ویژه مناطق مختلف به طور دقیق مشخص شود و تنها در این صورت است که مدیران می‌توانند برای آینده بهتر از گذشته برنامه‌ریزی کنند.

سرپرست شهرداری کرج که پس از تشکیل جلسات رسمی چهارمین دوره شوراهای اسلامی این شهر انتخاب شده است، افزود: یکی دیگر از نیازهایی که باید به سرعت برآورده گردد، تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور افراد کارآمد و خبره است تا بتوانیم با تعیین اولویت‌ها و نیازهای شهر، در کمترین زمان خدمات‌رسانی به مردم را تسریع بخشیم.

ترکاشوند تاکید کرد: با داشتن برنامه‌ای کارآمد، درآمدهای پایدار و همچنین بهره‌مندی از مدیران متخصص و آشنا به مشکلات و کاستی‌ها و نیازها، می‌توانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: تمام هدف و برنامه‌های ما باید با محوریت رضایت‌مندی مردم تدوین شود.

وی افزود: زمانی که مردم از ما رضایت داشته باشند، به طور قطع شهرداری را در تحقق اهداف و برنامه‌های خود همراهی کرده و این تعامل و همکاری مهمترین سرمایه ما خواهد بود.

سرپرست شهرداری کرج در پایان با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید شهرداری کرج باید اولویت بر همکاری و تعامل با منتخبان مردم در شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: به طور قطع با وحدت و همدلی می‌توانیم خدماتی که شایسته مردم کرج است را به آنها ارائه کنیم.

در این جلسه، اهداف و برنامه‌های پیش روی شهرداری کرج برای شش ماهه دوم سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول