اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

اسامی داوران هشتمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اسامی داوران هشتمین جشنواره تئاتر در این استان را اعلام کرد.

اسامی داوران هشتمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از مرکز اطلاع رسانی هشتمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، حسین ثابت قدم وحید گفت: بر همین اساس نادر برهانی مرند، مهرداد کوروش نیا و محمد‌علی دشت‌گلی آثار این جشنواره را ارزیابی خواهند کرد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 22 گروه نمایشی از شهرستان‌های مختلف استان با ارائه اثری نمایشی اعلام آمادگی کردند که از این میان در مرحله بازبینی، داوران شامل علیرضا مصلح تهرانی، آرش دادگر و علی‌اصغر دشتی  10 اثر را برای رقابت در مرحله نهایی جشنواره  انتخاب کردند.

به گفته ثابت قدم این آثار از 16 تا 18 مهر ماه جاری در شهرستان بجنورد برای راه یابی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر به روی صحنه می‌رود و هنرمندان برای دریافت تندیس جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین عطر افشانی گلباران مزار شهدا توسط هنرمندان حاضر در جشنواره، برگزاری  نمایشگاه پوستر تئاتر و همچنین برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار شرکت کننده در این جشنواره را از برنامه‌های برنامه ریزی شده برای این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره پنج شنبه‌شب 18 مهر ماه جاری در محل تالار گلشن بجنورد برگزار می شود که برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول