اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دیوان عالی کشور و آیت‌الله محقق داماد

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» در قم رونمایی می‌شود

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» از جدیدترین تالیفات آیت‌الله موسوی اردبیلی پس از عید غدیر خم با حضور رئیس دیوان عالی کشور و آیت‌الله محقق داماد طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» در قم رونمایی می‌شود

بهمن بابیزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بخشی از فعالیت‌های مرکز نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت:‌ فعالیت این مرکز از پنج سال گذشته آغاز شده و به صورت رسمی سال گذشته بازگشایی شد.

وی با اشاره به تالیفات آیت‌الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: این عالم وارسته بیش از 68 عنوان تالیف دارند که تاکنون 40 عنوان از کتب فقهی و غیرفقهی ایشان منتشر شده است.

مدیر مرکز نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی کتب منتشر شده از این استاد حوزه را کتب فقهی، حقوقی و قضایی دانست و گفت: کتاب‌های فقه القضاء، فقه المضاربه، فقه الدیات از جمله کتبی است که در این مرکز به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به توزیع آثار این مرجع تقلید در کشورهای اطراف خلیج فارس تصریح کرد: این آثار در کشورهای عراق، کویت، بحرین و لبنان بین طلاب و سایر علاقه‌مندان توزیع می‌شود.

مدیر مرکز نشر صراط‌الهدی از افتتاح فروشگاه ویژه مرکز نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی خبر داد و گفت: این فروشگاه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی تالیفات آیت‌الله موسوی اردبیلی به زبان ترکی ترجمه شده است، اظهار داشت:‌ 6 عنوان از تالیفات این مرجع عالی‌قدر که به زبان ترکی آذری ترجمه شده، در اختیار علاقه‌مندان در کشور آذربایجان قرار خواهد گرفت.

بابیزان تاکید کرد: مرکز صراط‌الهدی اهداف مهمی را در توزیع و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی دنبال می‌کند که از آن جمله سهولت در استفاده جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور از تالیفات این عالم برجسته است.

مدیر مرکز نشر صراط‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به جدیدترین اثر آیت‌الله موسوی اردبیلی اشاره کرد و ادامه داد: کتاب «حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه» پس از عید غدیر خم با حضور ریاست دیوان عالی کشور، وزیر دادگستری و آیت‌الله محقق داماد رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول