اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی خبر داد

توزیع آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در نجف اشرف

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت: با همکاری ناشران عراقی، آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در نجف اشرف به صورت گسترده توزیع می‌شود.

توزیع آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در نجف اشرف

بهمن پابیزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از مذاکرات مرکز نشر صراط الهدی با ناشران عراقی خبر داد و اظهار داشت: براساس این مذاکرات برخی از آثار این عالم وارسته که به زبان عربی به رشته تحریر در آمده است، با کیفیت مطلوب و چاپ فاخر در کشور عراق به چاپ رسیده و در اختیار طلاب دین‌پژوه کشور عراق به ویژه حوزه علمیه نجف اشرف گذاشته می‌شود.

وی با نام بردن برخی از عناوین کتبی که در کشور عراق چاپ شده و در اختیار طلاب علوم دینی قرار می‌گیرد گفت: کتبی مانند «فقه القضا»، «فقه الحدود والتعزیرات»، «فقه الدیات»، «فقه القصاص»، «فقه الشرکة والتأمین»، «فقه المضاربه» و «فقه شهادات» از جمله مهم‌ترین آثار آیت الله موسوی اردبیلی است که اکنون در حوزه علمیه نجف توزیع شده و مورد استفاده طلاب علوم دینی قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی از استقبال کم‌نظیر طلاب علوم دینی کشورهای گوناگون جهان از آثار علمی آیت‌الله موسوی اردبیلی خبر داد و تصریح کرد: در میان کشورهای گوناگون استقبال کشور دوست و همسایه عراق بیش از سایر کشورها بوده است.

پابیزان در پایان متذکر شد: امیدواریم بتوانیم به زودی به نیازها و مطالبات علمی طلاب و علاقمندان آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی در سرتاسر جهان به ویژه کشورهای همسایه پاسخ مطلوبی بدهیم.

انتهای پیام/78005/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول