اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور مسئولان

مدیر جدید شبکه بهداشت دنا معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستانی، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دنا معرفی شد.

مدیر جدید شبکه بهداشت دنا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد، خدمات حوزه سلامت را وابسته به اشخاص ندانست و اظهار کرد: آمدن‌ها و رفتن‌های مدیریتی امری معمول در سیستم اداری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با قدردانی از زحمات ملک‌حسینی گفت: زحمات زیادی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا انجام شده که عدم توجه به آن‌ها بی‌انصافی است.

وی اورژانس و درمانگاه جدید سی‌سخت، 10 تخت‌خوابی پاتاوه و سی‌سخت، افتتاح مرکز خیرین سلامت، تجهیزات خریداری شده و افزایش آمبولانس‌ها را بخشی از این تلاش‌ها دانست و تصریح کرد: بدون شک در این حوزه حساس و گسترده مشکلاتی هم وجود دارد که در بسیاری از موارد امکانات برطرف کردن آن‌ها از توان دانشگاه و منابع مالی خارج بوده، ولی آنچه مهم است تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

نبوی‌زاده بسیاری از مشکلات و عوامل نارضایتی مردم را به مسائل مدیریتی مربوط دانست و گفت:‌ در بسیاری موارد با یک مدیریت صحیح می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه داد.

جبران کمبودها با تلاش شبانه‌روزی میسر است

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید شکرگزار نعمات باشیم، اضافه کرد: کار در حوزه سلامت و جبران کمبودهای قبلی، بدون تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت بسیجی و جهادی امکان‌پذیر نیست که انتظار ما از مدیریت جدید شبکه بهداشت دنا این است که شاخص‌های سلامت را در ابعاد مختلف ارتقاء بخشد.

وی گفت: امید است مدیر جدید نقاط قوت مدیر قبلی را داشته باشد و نقاط ضعف را نیز برطرف کند تا بتوان در سایه یک مدیریت صحیح، موجب رضایت بیشتر مردم از خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان شود.

بدون امکانات و اعتبارات کار در حوزه سلامت، روحیه بسیجی می‌طلبد

سیدمهدی ملک‌حسینی نیز در این آیین با قدردانی از حمایت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ‌کار کردن در حوزه سلامت با امکانات و اعتبارات کم، روحیه‌ای جهادی و تلاشی شبانه روزی می طلبد که در شهرستان دنا این عزم وجود داشت.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان دنا افزود: برای مدیر بعدی آرزوی توفیق دارم.

وی عملکرد ارائه شده در مدت دو ساله مسئولیت خود را روشن خواند و ابراز داشت: اکنون در بهداشت و درمان دنا، کارها به گونه‌ای هستند که اشخاص حرف اول را نمی زنند و سیستم سلامت وارد مدار پیشرفت و توسعه شده است.

غلام‌حسین آراسته نیز در این آیین، خود را آشنا به سیستم سلامت و شبکه بهداشت و درمان خواند و گفت:‌ همه تلاش خود را به کار می‌‌بندم تا بتوان خدمات در خور شأنی به مردم شهرستان دنا در این حوزه ارائه داد.

در این آیین از زحمات ملک‌حسینی قدردانی شد و حکم مسئولیت جدید شبکه بهداشت و درمان دنا به غلام‌حسین آراسته اعطا شد.

انتهای پیام/82005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول