اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت حل اختلاف سازمان شهرک‌های صنعتی ایران صورت گرفت

بررسی و تعیین تکلیف 16 پرونده صنعتی در فارس

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: 16 پرونده مربوط به صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس توسط هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

بررسی و تعیین تکلیف 16 پرونده صنعتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مهران خاکساری اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور نماینده  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نماینده سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نمایندگان بانک‌های عامل و نیز صنعتگران برگزار شد، پرونده‌های مربوط به قراردادهای واگذار شده به متقاضیان که بنا به دلایل مختلف راکد مانده بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این جلسه که با حضور عباس نعمتی نماینده سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، پس از بررسی دلایل و مستندات صنعتگران، به 11 پرونده صنعتگران مهلت مجدد اعطا و دو پرونده نیز که در زمان طولانی نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده بودند منجر به فسخ قرارداد و همچنین سه پرونده از دستور کار خارج شد.

خاکساری با بیان اینکه عزم جدی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای حل مشکلات صنعتگران وجود دارد گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی برای برطرف کردن مسائل صنعتگران استفاده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: چهارمین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک به منظور تعیین تکلیف پرونده‌های راکد در آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول