اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران:

کتابخانه روستای پادوک در دست احداث است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران با بیان این‌که کتابخانه مرکزی گچساران دارای 21 هزار عضو است، گفت: کتابخانه روستای پادوک از توابع خیرآباد در دست احداث است.

کتابخانه روستای پادوک در دست احداث است

سید فاضل شکرالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 57 هزار و 522 عنوان کتاب و 76 هزار و 390 نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی گچساران وجود دارد.

وی افزود: در پنج ماه اخیر یک‌هزار و 949 نسخه و یک‌‌هزار و 950 جلد کتب به آمار قبلی افزوده شده است که این آمار کاهش 10 درصدی افزایش کتاب نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 21 هزار نفر در کتابخانه مرکزی گچساران عضو هستند که از این تعداد 10 هزار و 242 نفر آقایان و 10 هزار و 870 نفر دیگر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: یک‌‌هزار و 335 نفر خانم و یک‌‌هزار و 547 نفر آقا از اعضای فعال این کتابخانه هستند.

شکرالله‌زاده با بیان این‌که نحوه پذیرش و عضو‌گیری به‌صورت حضوری و از طریق سامانه پیام مشرق امکان‌پذیر است، گفت: تمام کتاب‌های موجود در کتابخانه طی لیستی در اختیار اعضا قرار داده شده است که این لیست در سیستم نیز موجود است.

وی یادآور شد: در حال حاضر روستاهای باباکلان، تلخاب شیرین، امامزاده جعفر، دیل و مظفر‌آباد دارای کتابخانه بوده و کتابخانه روستای پادوک از توابع خیر‌آباد نیز در دست احداث است.

انتهای پیام/82001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول