اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

الشباب انگلیس و ترکیه را به حمله به پایگاه متعلق به این گروه متهم کرد

سخنگوی گروه الشباب اعلام کرده است که نیروهای انگلیسی و ترکیه‌ای شب گذشته به یکی از پایگاه‌های این گروه در سومالی حمله کرده و خسارات سنگینی را متحمل شده‌اند.

الشباب انگلیس و ترکیه را به حمله به پایگاه متعلق به این گروه متهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه الجزیره، اندکی پس از آنکه مقامات اطلاعاتی سومالی حمله «نیروهای خارجی» به پایگاهی متعلق به گروه «الشباب» در شهر «براوی» را تائید کردند، سخنگوی «الشباب» اعلام کرده است که نیروهای انگلیس و ترکیه این حمله را انجام داده‌اند.

«عبدالعزیز ابو مصعب» سخنگوی الشباب به الجزیره گفته است نیروهای انگلیسی و ترکیه‌ای از مسیر دریا به این پایگاه دسترسی پیدا کرده‌اند. به گفته وی در این حمله یکی از نیروهای خارجی هم کشته شده است.

هم دولت انگلیس و هم دولت ترکیه ادعای گروه «الشباب» را رد کرده‌‌اند.

به گفته ابو مصعب، حمله نیروهای خارجی شب گذشته انجام گرفته است. بنا بر این گزارش، درگیری میان نیروهای خارجی و اعضای «الشباب» یک ساعت و نیم به طول انجامیده و بسیار شدید بوده است. الشباب اعلام کرده است نیروهای انگلیس فرماندهی این حمله را بر عهده داشته‌اند و ترک‌ها نیز آن‌ها را حمایت کرده‌اند. به ادعای الشباب این نیروها خسارات سنگینی را متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول